Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Joto schreef:Wij hadden vorige jaar een bonte die stond in geschreven bij Welshstamboek?, Stond in het paspoort paard was overigens dik 1.60 dus vonden we een raadsel en nog steeds vreemd, Overigens stamt dit paard ook af uit 1900..
dingetje schreef:Een bonte Welsh kan geen papieren hebben en dus ook geen 100% puur bloed hebben.
Volgens mij klopt er niets van die papieren Joto.
YWC schreef:Ik heb de website met de 'bonte' Welsh mountain ponies teruggevonden.
http://www.thepromisewelsh.com/index.htm
Zowel onder 'stallions', als onder 'mares' vind je 'splashed white' ponies terug.
Wel appart die kleuren, maar dit zijn dus geen échte Welshen als ik het goed heb begrepen? lifaya schreef:DankjewelWel appart die kleuren, maar dit zijn dus geen échte Welshen als ik het goed heb begrepen?
YWC schreef:Joto schreef:Wij hadden vorige jaar een bonte die stond in geschreven bij Welshstamboek?, Stond in het paspoort paard was overigens dik 1.60 dus vonden we een raadsel en nog steeds vreemd, Overigens stamt dit paard ook af uit 1900..dingetje schreef:Een bonte Welsh kan geen papieren hebben en dus ook geen 100% puur bloed hebben.
Volgens mij klopt er niets van die papieren Joto.
Dik 1.60. Was misschien een Welsh part-bred/cross.
Die mogen (dacht ik) wel bont zijn.
griebels schreef:Bedoel je die uit je profiel? Want daar staat bij dat het een kruising is, en dus geen welsh
ben al een stuk wijzer geworden haha