Moeder is bekend,zie foto.
Vader is onbekend.
Wie heeft enig idee wat voor een kleur dit is of word?
En als we het laten testen,waar moeten we op laten testen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sammy1 schreef:dat is een leuk veulen,een albino zal het niet zijn denk ik,
ik vol dit topic ook wil ik ook graag eens weten.
petraaken schreef:Lijkt wel op een Cremello vind ik. Alleen geen flauw idee of dat wel kan bij een tinker.
K_im schreef:petraaken schreef:Lijkt wel op een Cremello vind ik. Alleen geen flauw idee of dat wel kan bij een tinker.
Heeft een Cremello niet altijd blauwe ogen? dat dacht ik tenminste
De vader is niet bekend
Jazzit schreef:Lethal white sterft binnen 1 dag na de geboorte, toch?
Omdat het spijsverteringskanaal niet goed ontwikkeld is.
http://www.olws.nl/nl/index.htm schreef:Voor hen die nog niet weten wat het Lethal White Syndrome inhoudt leg ik het in het kort nog even uit. Het Overo Lethal White Syndrome, zoals de afwijking officieel heet, wordt veroorzaakt door een mutatie in het DNA. Hierdoor ontstaat bij het veulen een afwijking in het darmenstelsel waardoor deze niet of niet voldoende werken. Dit is niet te genezen en niet operabel. Het veulen zal meestal binnen 24 uur koliekverschijnselen krijgen en zal binnen 48 tot 72 uur overlijden. Een Lethal White veulen is altijd wit of bijna helemaal wit, maar niet elk wit veulen heeft OLWS. Het is daarom van belang om een wit veulen zo snel mogelijk te laten onderzoeken door een dierenarts op de werking van de darmen zodat, wanneer OLWS geconstateerd wordt men het veulen verder lijden kan besparen.