http://www.horse-gate.com/cgi-bin/ib3.7 ... f=1;t=1249
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Desiree schreef:Hij werd eerst gereden door Nick Wagman en over zijn werkwijze was sjef Jansen niet zo erg te spreken. Krack fokt echter zeer goede sportpaarden en ik heb er ook maar een antwoord neergezet. alleen mijn duits he.............. oei oei oei.
Je mag daar ook in het Engels antwoorden hoor, er zijn er nog die dat doen
Desiree schreef:maar in duitsland hebben ze natuurlijk betere paarden dan wij Chantal, deutschland uber alles! En dat is een beetje wat hierboven bedoeld werd.
. Mijn paard heeft 3 Duitse opa's op zijn KWPN papier staan en ik vind het prima; het KWPN is misschien niet trots op hem, maar ik wel. In Nederland is genoeg goed materiaal te vinden, maar zoals eerder al opgemerkt, hebben die paarden vaak ook buitenlands bloed door de adertjes stromen, Duits, Frans, Belgisch, Pools, Spaans, Arabisch, Engels, Turks, Berbers. Als je erg ver terug gaat kom je bij de wortels van de hedendaagse warmbloedfokkerij en die wortels liggen in Arabië. chantal1 schreef:Nou en hoezo dan nog "Deutschland über alles" (beetje kinderachtig hoor) als de WPN leden het dan ook doen? Misschien toch eens beter samen werken, enfin dat is al gebeurd aangezien dat Krack een halve Holsteiner is.
Wouter, ik heb het erg goed gelezen alleen daar lees ik geen kreten als "Deutschland über alles"!