Wie kan mij meer vertellen over de dit jaar voor het verrichtingsonderzoek aangewezen: Apache? Wat vonden jullie van zijn exterieur/beweging? Bekend met de moederlijn? enz. Alle info is welkom

Alvast bedankt!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zeanine schreef:Vind persoonlijk wel dat hij wat meer lengte in zijn lijf mag hebben.
Rhea schreef:Ik vind hem zelf nog te weinig paard, mar nog behoorlijk uitzwaren.
peanutbutter schreef:Bij ons is de eerste merrie ermee gedekt!
peanutbutter schreef:Een Caritas x Jazz merrie.
CGJ12 schreef:peanutbutter schreef:Een Caritas x Jazz merrie.
Of je verkoopt hem/haar gewoon in Borculo........
Zitah schreef:Zou het niet zo zijn dat deze hengst nog een stuk langer gaat worden? Hij is nog maar drie. Als deze nu eens 1 à 2 jaar ouder is en meer paard, dan denk ik dat hij beter beoordeelbaar is!
Qua bewegingen is hij top!
Rhea schreef:Na een aantal overwegingen heb ik zelf ook besloten dat mijn Rubinstein x Akzentus naar Apache gaat... het kan soms raar lopen
NoireIdylle schreef:ook met Apache. Onze merrie heeft formaat, langgelijnd en kan wel wat bloed gebruiken.
CGJ12 schreef:Afgezien van het feit dat ik het een bijzonder fraaie hengst vind, kan ik het niet nalaten om me alvast te verkneukelen om alle reacties als de hengst dit najaar niet ingeschreven wordt...........![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal een lekkere register B........
CGJ12 schreef:Afgezien van het feit dat ik het een bijzonder fraaie hengst vind, kan ik het niet nalaten om me alvast te verkneukelen om alle reacties als de hengst dit najaar niet ingeschreven wordt...........![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal een lekkere register B........
Suzanne F. schreef:Dan maar een register B maar dan kost het mij ook totaal niks.
CGJ12 schreef:Suzanne F. schreef:Dan maar een register B maar dan kost het mij ook totaal niks.
Mijn lol wordt steeds groter als hij inderdaad niet ingeschreven wordt........
....... Iets met "zout" en "wonden" was het geloof ik.........
misterA schreef:Zeker ook omdat Joop royaler is, of m.a.w. minder zeikerig, als Ad.