Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Wij treden op als bemiddelaar tussen eigenaren van paarden, die hun paard willen verkopen, en mensen die kwalitatief goede paarden willen kopen.
Daarom is het voor ons belangrijk dat we weten wat de wensen zijn van u, als potentiele koper, om het paard te kunnen vinden dat u zoekt.
Wij geven de best mogelijke informatie over de paarden die te koop zijn.
Als er bepaalde paarden zijn waarin u geinteresseerd bent, kunnen we bezoeken organiseren om deze paarden te bekijken.
Troef schreef:Leuk voor Jan Lamers
ontwerp zie site:Citaat:Wij treden op als bemiddelaar tussen eigenaren van paarden, die hun paard willen verkopen, en mensen die kwalitatief goede paarden willen kopen.
Daarom is het voor ons belangrijk dat we weten wat de wensen zijn van u, als potentiele koper, om het paard te kunnen vinden dat u zoekt.
Wij geven de best mogelijke informatie over de paarden die te koop zijn.
Als er bepaalde paarden zijn waarin u geinteresseerd bent, kunnen we bezoeken organiseren om deze paarden te bekijken.
Site van Hans Olthof schreef:Een van de succesvolle nakomelingen van Farrington is een deelnemer aan wereldkampioenschappen te Arnhem, genaamd Limited Edition, onder Vera Zegwaard. Op dit moment loopt dit paard Grand Prix. Limited Edition heeft een geweldig stuwende achterhand met een prachtig heffend voorbeen.
Citaat:Leuk zeg! Ik ben wel Farrington-fan!
Citaat:(dit is aangeleerd voor de veiligheid).
Citaat:Toch heb ik ooit een Houston x Duc de normandie verkocht aan een 16 jarig meisje dat al van haar Z-pony afgegroeid was. Ik waarschuwde aan de telefoon al dat de overgang van een pony naar een 3 jarig paard groot was. De moeder verzekerde Echter dat haar dochter doorzettingsvermogen had en zo. En het klikte inderdaad prima, ze reed er zo mee weg.
Alane schreef:
Er is net een topic geweest dat de meesten vonden dat het niet aan het paard maar de berijder ligt.... en nu zijn Houstons niet gemakkelijk .....
waar ligt dat dan aan, dat die niet gemakkelijk zijn?
om ze vervolgens het tegenovergestelde aan te leren?????? door leren gaan na het geven van een hulp.....Citaat:Mijn paarden wachten ook op de ruiter
Citaat:Houston is van Belisar, ook niet gemakkelijk, en Belisar van Saros xx. Ook niet gemakkelijk.