heel veel dank alvast

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Balasjow schreef:Allereerst is de bovenstaande foto niet van BALATON maar van de puur egyptisch gefokte hengst ALAA IBN TUHOTMOS.
Ik heb pas nog Robbie den Hartog gesproken, eigenaar van the kossack stud waar Balaton voor jaren ter dekking heeft gestaan en die heeft mij verzekerd, dat hoewel Balaton al 20 jaar oud is hij nog steeds in blakende gezondheid in Rusland merries dekt op de Tersk stoeterij. Hij vindt het dan ook heel onplezierig dat mensen over Balaton zeggen dat hij overleden is. Indien hij komt te overlijden, zal Robbie zeker de eerste zijn die dit nieuws naar buiten brengt. En neem van mij aan dat dit wereldkundig gemaakt zal worden want Balaton is wereldberoemd. Misschien is het handig om contact met hem op te nemen als je iets over Balaton wilt weten. Hieronder enkele foto's van Balaton himself
Hieronder een foto van Balaton met Robbie den Hartog
In Nederland staan nog enkele zonen van hem ter dekking waaronder Balasjow. Hij is een van de beste zonen van Balaton met 6x een eerste premie op de Hengstenkeuring en met ingang van HK 2001 een definitieve 1e premie.
Staat bij Rih Arabians te Goudswaard
http://http:www.arab.nl
groetjes Ella Kooiman
Balasjow schreef:Toch is het niet Balaton. Alaa ibn Tuhotmos heeft zelfs een keer op de voorkant van de catalogus voor de Nationale van het AVS gestaan. Het jaar weet ik niet meer, maar de catalogus heb ik nog wel ergens. Als je op de site van de Kossack Stud kijk zal je ook zien dat ze niet op elkaar lijken. En over de open dag in Serooskerke, was dit niet in Ellemeet bij Rzadkiewa Arabians? Dan kan ik je mededelen dat dit Balasjow was. Hij werd oosters gekostumeerd gepresenteerd en later aan de hand
Ella
Balasjow schreef:En over de open dag in Serooskerke, was dit niet in Ellemeet bij Rzadkiewa Arabians? Dan kan ik je mededelen dat dit Balasjow was. Hij werd oosters gekostumeerd gepresenteerd en later aan de hand
Balasjow schreef:Toch is het niet Balaton. Alaa ibn Tuhotmos heeft zelfs een keer op de voorkant van de catalogus voor de Nationale van het AVS gestaan. Het jaar weet ik niet meer, maar de catalogus heb ik nog wel ergens. Als je op de site van de Kossack Stud kijk zal je ook zien dat ze niet op elkaar lijken. En over de open dag in Serooskerke, was dit niet in Ellemeet bij Rzadkiewa Arabians? Dan kan ik je mededelen dat dit Balasjow was. Hij werd oosters gekostumeerd gepresenteerd en later aan de hand
Ella