Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Is door naar de 2de bezichtiging, ligt het aan mij, of is dit helemaal niet interessant als vaderdier, aangezien dit wel heel erg inteelt is.
Of is het gewoon een typefout
Troef schreef:Citaat:Is door naar de 2de bezichtiging, ligt het aan mij, of is dit helemaal niet interessant als vaderdier, aangezien dit wel heel erg inteelt is.
Ik vind dit nog niet zo gek.
Krijg je zo'n beetje 14 keer Línvasion in je pedigree (Ik weet het nog niet precies) plus de aanparingmerrie (vaak ook nog línvasion in de pedigree)
Wordt toch leuk, kom je wel eens uit op 20 keer Liínvasion in de pedigree.
Leuk opstapje terug naar het Gelderspaard.
En dan weer volbloed erop krijgen we weer F1
En staan we weer terug op de Wereld hitparade
Of werk het niet zo Albert![]()
Oh ja.
Línvasion was bekend als de grote leverancier van hoefkatrol.
Mooi meegenomen. Kunnen we dierenartsen opnieuw laten promoveren of hoefkatrol nu werkelijk zo erg is.
Troef schreef:Citaat:BIj jou eerste paar zinnetjes over linvasion dacht ik direct aan de hoefkatrol, lekker weer.
Hebben ze zitten slapen bij het kwpn?
Of was eigenaar vriendje van?
Er riep iemand deze namiddag :Het kwpn zit met eindprodukten.
Volgens mij wist die al dat de oplossing er aan zat te komen
Pipo"]
[quote="Troef schreef:Citaat:Is door naar de 2de bezichtiging, ligt het aan mij, of is dit helemaal niet interessant als vaderdier, aangezien dit wel heel erg inteelt is.
Ik vind dit nog niet zo gek.
Krijg je zo'n beetje 14 keer Línvasion in je pedigree (Ik weet het nog niet precies) plus de aanparingmerrie (vaak ook nog línvasion in de pedigree)
Wordt toch leuk, kom je wel eens uit op 20 keer Liínvasion in de pedigree.
Leuk opstapje terug naar het Gelderspaard.
En dan weer volbloed erop krijgen we weer F1
En staan we weer terug op de Wereld hitparade
Of werk het niet zo Albert![]()
Oh ja.
Línvasion was bekend als de grote leverancier van hoefkatrol.
Mooi meegenomen. Kunnen we dierenartsen opnieuw laten promoveren of hoefkatrol nu werkelijk zo erg is.
Citaat:Wanneer de fokkerijleiding niet meer kan selecteren en dat vond die fokker waarschijnlijk.
Dan laat je het de natuur toch doen.
Vroeger lieten die boeren het ook zo doen en wat is er van gekomen.
De basis van het KWPN.
Dus laat dit experiment maar eens doorgaan.
Het was geen kromme bok anders hadden ze hem niet naar de 2 bezichtiging gestuurd.
Citaat:L'Invasion was geen Gelders paard.
Albert schreef:En toch??
Hoogheid was ook inteeld: Oregon X Oregon. Dat heeft de tuigpaardfokkerij geen kwaad gedaan.
Maar:
Kwadrateus: Renovo X Renovo is zo verknipt dat er nauwelijks mee gereden kan worden.
Ik denk dat zo'n hengst zich eerst mag laten zien in de sport, in de hoop dat de positieve kenmerken van Ferro zich hebben versterkt.
Ferro zelf is hoop ik nog jaren beschikbaar, dus ik denk dat de fokkers niet zitten te juichen om zo'n hengst.
En: L'Invasion heeft ook een hoop elendelingen gebracht, die eigenschappen zijn in de loop van de tijd "uitgemendeld", gelukkig.
Zo, nu eerst een borrel