Bedankt voor jullie reacties, daar heb ik zeker wat aan.
Ik heb altijd al een eigen paard gehad (nog steeds, zij blijft gewoon voor altijd hier thuis staan), waar ik altijd al m'n vrije tijd in heb gestoken en waar ik echt zo goed mogelijk voor zorg. Ik heb haar helaas gekocht zonder klinische of röntgenologische keuring, waar ik nu heel erg spijt van heb. Want zij bleek na een paar jaar een peesverkalking te hebben, waar ze nooit last van had gehad, maar wat misschien bij aankoop al te zien zou zijn geweest. (meer info staat in m'n profiel). Ik kan af en toe nog wel met haar buitenrijden en dat doe ik ook nog met veel pleizer, maar de echte uitdaging mis ik wel.
Ik ben ook echt rustig op zoek, heb al heel veel paarden bekeken. Wat er alleen toe leidde dat ik beter wist wat ik niet zoek. Ik heb Sandra Imhoff een mail gestuurd en misschien kan ik dit weekend al kijken of anders volgend weekend. Ik ga eerst alleen kijken met een vriendin van me en m'n zusje. Als er iets tussen staat waar ik echt een klik mee heb, gaat er iemand mee die haar andalusiër ook daar heeft gekocht. En voordat ik tot aankoop overga, gaat mijn eigen DA de foto's bekijken van dat paard. Waarschijnlijk wil ik sowieso de hele keuring opnieuw laten uitvoeren door mijn DA. Dus klinische keuring, nieuwe röntgenfoto's van de benen en de rug en ik denk ook nog een bloedtest.
Zal wat geld kosten, maar ik wil niet weer hetzelfde meemaken als met m'n andere pony.