Gegevens mijn mijn paardje: Naam lytse (Officieel lieneke M)
Vader Wobke 403
Moeders vader Mark
Schofthoogte 1.47
Leeftijd: 4
Hier een foto
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sap schreef:Hier ook een Wobke!
Jitze (roepnaam Cees), 5 jaartjes jong.. we trainen nu voor ons debuut in Oktober..
Schofthoogte: 1.50 (net zo'n kleintje als die van de TS)
Zal binnenkort is iemand regelen voor nieuwe foto's. Deze zijn alweer van 2 maanden terug..
We zijn intussen al erg vooruit gegaan!
lytse2003 schreef:Leuk steeds meer wobke paarden. Ik heb juist gehoord dat Wobke klein fokt maar deze paarden kom je niet zo snel tegen.
Ik zal binnenkort ook nieuwe foto's plaatsen die van mij is inmiddels al twee jaar oud.
Talia: leuke foto's. Ben benieuwd hoe hij uitgroeid.
SAP dus die van jou komt ook uit 2003?
Grappig dat ze allebei net zo groot zijn. Wat ik op de foto's kan zien heeft die van jou ook niet zulke hele lange manen
friesiszwart schreef:echt 1.47 mtr hoog?
Ik heb een veulen van nu een maand of 4 en die is al 1.43 mtr.
lonimma schreef:wij hebben ook een wobke, 4 jarig, en wordt nu net beleerd. 1.63, maar toont groot door haar enorm lange hals. 3e premie behaald als 3 jarige, toen nog slap. als 4 jarige toonde ze niet, en bleef het zo. nu ervaring op doen, en dan weer voor de keuring. ze is sterwaardig.
wobke fokt over het algemeen absoluut niet klein, in tegenstelling tot zijn eigen hoogte. want groot is ie zelf ook niet.
hij geeft karakter paarden, als 3 jarige was hij zelf ook niet de allermakkelijkste...
maar is met de loop van de jaren gekomen.gelukkig maar.
heb met een aantal jonge wobkes mogen werken, ze zijn pittig, maar letten wel op... op zich fijne paarden, die goed in type staan.
Sap schreef:Volgens mij hangt het er een beetje tussenin
LoveNarco schreef:Sap schreef:Volgens mij hangt het er een beetje tussenin
Ik heb even je profiel bekeken, ik vind jou Wobke Cees een Spetter!