Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Wat hij ook erg goed kan; erg werkwillig en hij pikt alles zeer snel op, de oefeningen doet hij achter elkaar.Desiree schreef:Nurprimus, de vader van Zirkoon. Geeft goede dressuurpaarden, goede allrounders zowiezo.
. Van oorsprong Hannoveraans, iemand die weet of Zirkoon z'n enige goedgekeurde zoon in het KWPN is/was? En of ie nog goedgekeurde zonen voor het Hannoveraans stamboek had?

AnneOmie schreef:Volbloed Arabieren:
Naseem (v Skowronek x Nasra) over overgrootvader van vaderskant van mijn paard. Foto:
Nazeer (v Mansour x Bint Samiha) over overgrootvader van moederskant van mijn paard.
Foto: [img]http://www.angelfire.com/mi2/horses/shaream/nazeer.html
[/img]
daniel79"]
[quote="Desiree schreef:Nurprimus, de vader van Zirkoon. Geeft goede dressuurpaarden, goede allrounders zowiezo.
. Van oorsprong Hannoveraans, iemand die weet of Zirkoon z'n enige goedgekeurde zoon in het KWPN is/was? En of ie nog goedgekeurde zonen voor het Hannoveraans stamboek had?
Je moest hem aanpakken maar in zijn waarde laten, als het ware ook een beetje uitdagen. Maar doe je dat niet zou je met hem kunnen verongelukken. Ik heb eigenlijk nooit op hem gereden wel verzorgt. Mijn moeder nog wel dacht ik (moet ik eens navragen) en dat klikte eigenlijk erg goed. Hij durfde ook naar mensen te happen, maar dat had ie snel afgeleerd bij me en eigenlijk kon ik het heel goed met hem vinden. Eigenlijk een kleine bengel die nooit is opgevoed. Het vage is dat zulke mensen met het volgende paard weer van die oliebol hebben.Raar he (ahum).
fabienne schreef:Het verhaal over Negro heeft volgens mij in In De Strengen gestaan. Hij werd als ik het goed onthouden heb bij de eigenaar/fokker niet aangewezen voor Ermelo, toen hebben ze hem later via een hengstenhouder of zo opnieuw voor de hengstenkeuring gebracht en toen werd hij wel aangenomen. Helemaal precies weet ik het niet meer.