Viennanova schreef:Om heel eerlijk te zijn....viel mijn vos me juist op in de stal van haar fokker, omdat ze een vos is met vier hoge witte benen en een bles...ik ben gek van aftekeningen. Echter, mijn vorige paarden waren bruin en zwart (met weinig aftekeningen). Als ik die drie vergelijk, is de vos echt de blikvanger.
Wie zei dat ook al weer, in de IDS? Was dat niet de fokker van Charites? Als Anky verslagen wordt, is het (bijna) altijd door een vos....denk daar maar eens over na.
Neem aan dat je er zelf dan ook al over nagedacht hebt, kan je dan ook een logische verklaring geven voor je theorie? Zoals al vaker genoemd; een goed paard heeft geen kleur. In mijn ogen tenminste.
Ik heb natuurlijk wel voorkeur voor een bepaald kleurtje, maar niet omdat die ''beter presteert'' of een ''beter karakter heeft''. Het trekt me gewoon meer aan.
Waarom zwart geliefder is dan vos? Waarschijnlijk is het meer het verhaaltje er omheen wat het leuk maakt om te reageren. Als er enkel wat stand- en portretfoto's staan dan heb je niet veel te zeggen. Alleen de 'leuk beessie' reacties komen dan voorbij, maar als die kleine hummel door de wei scheurt en de graspollen in het rond vliegen.. tja.. dat is natuurlijk veel interessanter om een reactie op te geven.