Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jennyxx schreef:Blijkbaar hebben ze nog geen tijd ofzo gehad om de site aan te passen. Zie:
viewtopic.php?f=12&t=773256&st=0&sk=t&sd=a![]()
Ik wilde ze juist mailen met de vraag wat de hoogste klassificering van Neron in de wedstrijdsport is geweest en of ze hem uberhaupt hebben uitgebracht.. Zal ik nu maar even mee wachten. Kan trouwens ook geen foto's op internet vinden van Neron zijn pappie 'Netron'. Heeft iemand die? En misschien een beetje blonde vraag, maar op veel sites staat dat Abdullah (opa) wereldkampioen is. Maar waarin dan?
Jennyxx schreef:AnneB: Ik vind jouw pony (ook van Neron) op mijn pony lijken, vooral op de laatste foto![]()
Van wie heeft jouw pony die blonde manen?
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZFSAPR8Q.jpg
In een oud topic stond dat nakomelingen van Neron lief zijn en goed kunnen lopen, maar ook best een moeilijk brutaal karakter hebben. Hebben jullie pony's dat ook? Mijn pony kan best een draakje zijn af en toe, maar meestal is het een grote knuffel.
Overigens stond daar ook dat Neron in juni van dit jaar overleden zou zijn aan koliek. Er staat niks op de website van De Nieuwe Heuvel. Weet iemand hier iets van?
ponymens schreef:Jennyxx schreef:Blijkbaar hebben ze nog geen tijd ofzo gehad om de site aan te passen. Zie:
viewtopic.php?f=12&t=773256&st=0&sk=t&sd=a![]()
Ik wilde ze juist mailen met de vraag wat de hoogste klassificering van Neron in de wedstrijdsport is geweest en of ze hem uberhaupt hebben uitgebracht.. Zal ik nu maar even mee wachten. Kan trouwens ook geen foto's op internet vinden van Neron zijn pappie 'Netron'. Heeft iemand die? En misschien een beetje blonde vraag, maar op veel sites staat dat Abdullah (opa) wereldkampioen is. Maar waarin dan?
Neron is inderdaad overleden, heeft op de voorpagina van de paardenkrant gestaan en er is ook geen diepvries sperma beschikbaar. Ze zijn gewoon een beetje laks met het bijwerken van de site.
Neron is nooit uitgebracht in de sport.
Abdullah is Wereldkampioen bij de arabieren, die worden op het wereld kampioenschap alleen aan de hand getoond.