Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
casanova schreef:ik had er 1.
milton vd bosrand .
er lief,knuffelig,mooi behang.
jinthe schreef:wat is er dan zo typisch bosrand, (veel behang en een sjiek klein hoofdje?)
ps; mag je ook links van foto's plaatsen, dat zou misschien wel leuk zijn.
Hopelijk is het zo duidelijker..
Stranger_ schreef:Mijn pony heet Stranger, en is dus ook de zoon van Stender van de Bosrand.
Lijkt me leuk om te zien of er nog meer mensen zijn met een pony van de Bosrand haflingers.
Hier een foto :
[img]http://img149.imageshack.us/img149/8246/dsc00005oz7.jpg[/ig]
jinthe schreef:en wat is typisch een van de bosrand karakter?
bud_gloor schreef:jinthe schreef:en wat is typisch een van de bosrand karakter?
ik denk knuffelig, lief, rustig in de omgang
zilverster schreef:Haha, die van mij is ook het tegenovergestelde..
Ze kan een flink heethoofdje zijn en is niet altijd de makkelijkste. Maestro was ook niet altijd even makkelijk en hij wist precies wat hij wilde en wat niet. De hengstenboer die met hem heeft gedekt heeft nog een litteken van hem op zijn arm, hij had hem flink gepakt omdat hij niet bij een merrie mocht.
Bosrandjes kunnen wel aanhankelijk zijn, ligt helemaal aan het type en de band die je er mee hebt.
Maar shakira is wel erg op "haar mens" gesteld, ze is erg gehecht aan 1 persoon (heel toevallig ben ik dat
) en verder kan niemand echt met haar omgaan of ik moet erbij zijn dan kijkt ze met een schuin oog naar mij. Onder het zadel hebben we haar nu 1 maandje en dat was eigelijk niet zo heel moeilijk, het zitten dan... maar zodra je iets gaat vragen van we gaan deze kant op of ik wil in draf dan kan ze wel erugggg eigenwijs zijn en eens even flink je eraf bokken. Herkenbaar...?