Uit pure nieuwsgierigheid eens kijken of ik hier wat familie van mijn KWPN paardje Jana kan tegenkomen.
Jana, officieel Lorina is dochter van Hattrick en Gorina
Hattrick is van Ahorn en Bijloma
Gorina is van Beaujolais en Ugovia
Ahorn is van Nimmerdor en Hyazinthe
Bijloma is van Ronald en Sjaloma
Beaujolais is van Lucky Boy en Venice
Ugovia is van Obelisk en Agovia
Jana heeft een paar bekende voorvaderen, Nimmerdor, Ahorn, Lucky Boy, Ramiro Z enzovoorts (geloof alleen dat hun talent bij Jaantje op was
) dus er zullen vast genoeg nakomelingen zijn. Ik ben wel vooral geinteresseerd in nauwe verwanten, dus dochters en zonen van Hattrick ofzo. Ik zoek broertjes, zusjes, neefjes, nichtjes
Fotos zouden leuk zijn!Ben benieuwd...
Twee knapperds naast elkaar op stal blijken gewoon verre familie te zijn. Ben inderdaad nog steeds erg benieuwd of er bokkers zijn met (verre) familie... 

, als je iets extra's van der vraag.
, een eigenschap, die volgens mij van vaders (Hattrick's ) kant komt.
Jana en ik hadden geen feeling meer voor elkaar en mevrouw was de baas. Echt vervelend. Buitenrijden, galop e.d ging gewoon niet. Nu gaat het steeds beter. Buitenrijden durf ik al lang weer alleen (ook galop), ze zal zich niet meer omdraaien of gaan racen. Dressuur gaat goed, ze begint steeds sneller en beter na te geven, te ontspannen e.d. Met voldoende potentie voor de toekomst. Het eerste B-proefje (haar eerste keer!) had ons al bijna een winstpunt opgeleverd. Al is het allemaal puur recreatief. Natuurlijk is ze het er ook niet altijd mee eens, maar echt lelijk doet ze niet. Lui kan ik haar niet noemen. Ze loopt flink door onder het zadel. Aan de hand gewoon wat kalmer. Maar uiteraard liever lui dan moe (wie niet?) Het is geen opgewonden standje en ik kan haar tegenwoordig weer goed aan. Voor mij een superpaardje. Heb het afgelopen jaar voor het eerst sinds jaren echt van haar kunnen genieten

dus toch wel ver familie ook van jouw paardje
nog n foto om t af te leren