Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Zahlina schreef:Foto's zijn op bokt niet toegestaan, als links is het echter geen probleem.
Jmc schreef:Ik ben ook benieuwd naar foto's!
sherif schreef:Jmc schreef:Ik ben ook benieuwd naar foto's!
en commentaar uiteraard, ben erg benieuwd waarom sommige hengsten nu zo verrekte laag zijn gepunt
kootje schreef:Wij zijn gaan kijken.
Ik was erg gecharmeerd van Capritzioo, Galba en Mecano![]()
![]()
Het was wel errug koud, maar de moeite waard
Super mooie arabieren !!!...Galba vrijdag nog bij Eric & Josje op stal gezien ,hij was er helemaal klaar voor!!
dakhilah schreef:kootje schreef:Wij zijn gaan kijken.
Ik was erg gecharmeerd van Capritzioo, Galba en Mecano![]()
![]()
Het was wel errug koud, maar de moeite waard
Hoi,
Daar noem je er ook 3 zeg!Super mooie arabieren !!!...Galba vrijdag nog bij Eric & Josje op stal gezien ,hij was er helemaal klaar voor!!
![]()
Ik neem aan dat de aanwezigen echt genoten hebben zaterdag!...ik was verhinderd ,helaas!!
gr,sas.
Jmc schreef:Waarom zo'n heisa?
Dit zal een wel overwogen keuze zijn geweest.
Het gaat niet over de premie's want die waren toch niet te behalen enkel over 't dekboek en dat is binnen!
El_shakeera schreef:Wel of geen premie daar trekken mensen zich niet zoveel van aan, een hengst die type heefd en hopelijk vooral door geeft aan zijn veulens daar kijkt men na. Wil je verder dan nederland dan wordt dat van je verwacht. Kijk na de hengst van Aurid die dekt heel erg veel zonder premie!
sherif schreef:Jmc schreef:Waarom zo'n heisa?
Dit zal een wel overwogen keuze zijn geweest.
Het gaat niet over de premie's want die waren toch niet te behalen enkel over 't dekboek en dat is binnen!
ff off-topic:veren kopen Kim? heb je wel eens anders horen praten namelijk
gezelig !!