Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Inge_ schreef:Ik heb een draver die een aantal jaar heeft gekoerst, hier een foto;
Mijn draver is trouwens de middelste.
Heb zelf alleen nog maar korte drafbaan gezien, ga binnenkort wel een keer naar een lange drafbaan toe

Inge_ schreef:Hij koerst nu niet meer, ik heb hem sinds april vorig jaar.. En in november 2005 koerste hij voor het laatst. Daarna is hij verkocht aan Faculteit van Utrecht voor Dravers onderzoek en van daaruit weer naar mij. Ik koers nu niet meer met hem, puur recreatief gebruik.
RianneH schreef:Ik verzorg twee dravers, moeder en dochter. Mama heeft wel gekoerst, zelfs een keer gewonnen en dochterlief was niet snel genoeg.. Komende zomer gaan we haar beleren.
Foto's staan ook in mijn profiel, heb alleen geen foto's van haar als koerspaard

Shannonnekke schreef:Inge_ schreef:Hij koerst nu niet meer, ik heb hem sinds april vorig jaar.. En in november 2005 koerste hij voor het laatst. Daarna is hij verkocht aan Faculteit van Utrecht voor Dravers onderzoek en van daaruit weer naar mij. Ik koers nu niet meer met hem, puur recreatief gebruik.
das toch ook leuk? beter dan geen paard, zoal ik:P(of moet het zoals mij zijn?)
[/quote]
Judith_ schreef:Ik heb ook een draver, hij heeft heel lang gekoerst. Van het koersen zelf heb ik geen foto's, heb hem ook nog nooit op de baan gezien. Dankzij hem heb ik kennis gemaakt met dat wereltje.
Andere foto's staan in mn profiel.
principal schreef:Leuk, mijn interesse is ook gewekt van dravers, heb laatst mogen proefrijden op een ruin, geweldig joh, ook rustig en lief.
Ze zijn ook niet zo prijzig, dat maakt voor mij de stap makkelijk om eentje te kopen, voor mij is het nl voor recreatief gebruik.
Ik heb nooit gekeken naar dravers, en wist ook niet dat ze daarna als rijpaard doorgingen, maar nu ben ik erg enthousiast erover.
maar het is een superschat alleen je merkt wel dat het een echte draver is geweest
Loes_Livi schreef:Ik rijd zelf een draver merrie en ze is echt super
het is wel zo dat ze buiten errug snel is in galop omdat ze dat zo gewend is, maar het zit super
in de bak is ze daarentegen een stuk langzamer en kan ze de linksom galop heel slecht (niet gewend en wat onzeker), die zijn we veel aant oefenen..
dit is dr:'
groetjes Marloes
KindnessM schreef:hoe oud is je draver... misschien kan je via de chip er achter komen