Engels volbloed/Dravers

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Shannonnekke

Engels volbloed/Dravers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 11:40

Ik vind engelse volbloeden zo mooi! Ze hebben een kracht en uithoudingsvermogen.
Dravers vind ik op dat gebied ook de meest interesante paarden die er zijn. Ik hou wel van renpaarden, jullie dan? (ik zou graag weten waarom wel/waarom niet?)
Zijn jullie wel bij een renbaan geweest? Ikke niet, helaas, maar dat komt omdat ik de enige in de familie bent die paardengek is. En mijn vriendinnen houden meer van dressuur.
Hebben jullie nog mooie renpaardenfoto's? (dus van Engelse volbloeden en dravers)

gr. Shannonnekke

Inge_

Re: Engels volbloed/Dravers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 11:42

Ik heb een draver die een aantal jaar heeft gekoerst, hier een foto;
Afbeelding
Mijn draver is trouwens de middelste.

Heb zelf alleen nog maar korte drafbaan gezien, ga binnenkort wel een keer naar een lange drafbaan toe Lachen

Shannonnekke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 11:44

Inge_ schreef:
Ik heb een draver die een aantal jaar heeft gekoerst, hier een foto;
Afbeelding
Mijn draver is trouwens de middelste.

Heb zelf alleen nog maar korte drafbaan gezien, ga binnenkort wel een keer naar een lange drafbaan toe Lachen

cool! laat je er een jockey(of hoe dat ervoor heet) rijden of ...

Inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 11:48

Hij koerst nu niet meer, ik heb hem sinds april vorig jaar.. En in november 2005 koerste hij voor het laatst. Daarna is hij verkocht aan Faculteit van Utrecht voor Dravers onderzoek en van daaruit weer naar mij. Ik koers nu niet meer met hem, puur recreatief gebruik.

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 11:50

Ik heb ook een draver, hij heeft ook gekoerst maar ik rijd nu recreatief met hem, foto's in profiel.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 11:59

Ik verzorg twee dravers, moeder en dochter. Mama heeft wel gekoerst, zelfs een keer gewonnen en dochterlief was niet snel genoeg.. Komende zomer gaan we haar beleren.
Foto's staan ook in mijn profiel, heb alleen geen foto's van haar als koerspaard Knipoog

Shannonnekke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 12:04

Inge_ schreef:
Hij koerst nu niet meer, ik heb hem sinds april vorig jaar.. En in november 2005 koerste hij voor het laatst. Daarna is hij verkocht aan Faculteit van Utrecht voor Dravers onderzoek en van daaruit weer naar mij. Ik koers nu niet meer met hem, puur recreatief gebruik.

das toch ook leuk? beter dan geen paard, zoal ik:P(of moet het zoals mij zijn?)

Shannonnekke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 12:06

achjaah maakt niet uit, leuk dat jullie er alleemaal op reageren;) zelf heb ik geen eigen paard, en ook geen verzorgpaard, helaas...

RianneH schreef:
Ik verzorg twee dravers, moeder en dochter. Mama heeft wel gekoerst, zelfs een keer gewonnen en dochterlief was niet snel genoeg.. Komende zomer gaan we haar beleren.
Foto's staan ook in mijn profiel, heb alleen geen foto's van haar als koerspaard Knipoog

Inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 12:22

Shannonnekke schreef:
Inge_ schreef:

das toch ook leuk? beter dan geen paard, zoal ik:P(of moet het zoals mij zijn?)

Ik vind het ook leuk, haalde je uit mijn reactie dat ik mn Draver niet leuk vindt? Tong uitsteken

Shannonnekke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 12:47

[/quote]

das toch ook leuk? beter dan geen paard, zoal ik:P(of moet het zoals mij zijn?)[/quote]

Ik vind het ook leuk, haalde je uit mijn reactie dat ik mn Draver niet leuk vindt? Tong uitsteken[/quote]

neeej juist niet:P

Inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 12:53

Oh ok Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 14:24

Ik heb ook een draver, hij heeft heel lang gekoerst. Van het koersen zelf heb ik geen foto's, heb hem ook nog nooit op de baan gezien. Dankzij hem heb ik kennis gemaakt met dat wereltje.
Andere foto's staan in mn profiel.

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 14:26

Hooi iedereen.

Ik zelf heb een engelsvolbloed ruintje. hij is gitzwart en waanzinnig lief. hij heeft veel temperament maar is ook weer super betrouwbaar. Hij is nu 4 jaar

Afbeelding

Shannonnekke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 14:27

Judith_ schreef:
Ik heb ook een draver, hij heeft heel lang gekoerst. Van het koersen zelf heb ik geen foto's, heb hem ook nog nooit op de baan gezien. Dankzij hem heb ik kennis gemaakt met dat wereltje.
Andere foto's staan in mn profiel.

mooi paardje;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 14:29

Dankje Lachen

principal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 22:23

Leuk, mijn interesse is ook gewekt van dravers, heb laatst mogen proefrijden op een ruin, geweldig joh, ook rustig en lief.

Ze zijn ook niet zo prijzig, dat maakt voor mij de stap makkelijk om eentje te kopen, voor mij is het nl voor recreatief gebruik.

Ik heb nooit gekeken naar dravers, en wist ook niet dat ze daarna als rijpaard doorgingen, maar nu ben ik erg enthousiast erover.

Shannonnekke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 20:08

principal schreef:
Leuk, mijn interesse is ook gewekt van dravers, heb laatst mogen proefrijden op een ruin, geweldig joh, ook rustig en lief.

Ze zijn ook niet zo prijzig, dat maakt voor mij de stap makkelijk om eentje te kopen, voor mij is het nl voor recreatief gebruik.

Ik heb nooit gekeken naar dravers, en wist ook niet dat ze daarna als rijpaard doorgingen, maar nu ben ik erg enthousiast erover.

lijk me wel leuk om een draver te hebben, maar ik mag helaas geen eigen paard:( ik zoek wel een verzorgpony.. maar de topic daarover kan niet hier, ik kan geen bericht plaatsen bij dat forum!)Maar we gaan ook vaak weg naar het buitenland op vakantie... Dan snap ik het wel;) maar helaas...

Loes_Livi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 16:35

Ik rijd zelf een draver merrie en ze is echt super
het is wel zo dat ze buiten errug snel is in galop omdat ze dat zo gewend is, maar het zit super
in de bak is ze daarentegen een stuk langzamer en kan ze de linksom galop heel slecht (niet gewend en wat onzeker), die zijn we veel aant oefenen..
dit is dr:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding'

groetjes Marloes

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 15:54

uitgekoerst dravertje van alweer 14!!!!
fotos in profiel

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 16:10

hallo ik verzorg ook een draver
weet helaas niet veel over z'n verleden Boos! maar het is een superschat alleen je merkt wel dat het een echte draver is geweest Tong uitsteken

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 16:13

hoe oud is je draver... misschien kan je via de chip er achter komen

Shannonnekke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 19:13

Loes_Livi schreef:
Ik rijd zelf een draver merrie en ze is echt super
het is wel zo dat ze buiten errug snel is in galop omdat ze dat zo gewend is, maar het zit super
in de bak is ze daarentegen een stuk langzamer en kan ze de linksom galop heel slecht (niet gewend en wat onzeker), die zijn we veel aant oefenen..
dit is dr:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding'

groetjes Marloes

wouw! mooi paardje zeg!

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 19:15

Ik heb ook een Engels volbloed, foto's staan in m'n profiel. Hij heeft geraced, nu rijd ik er SGW mee.

Shannonnekke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 19:18

allee maal echt mooie paarden!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 08:16

KindnessM schreef:
hoe oud is je draver... misschien kan je via de chip er achter komen

ja hij is 14 hij is wel gechipt maarja wanneer weet ik eigenlijk niet... misschien heeft de vrouw die nu eigenaar is dat wel gedaan Verward

misschien wordt die wel herkent ??
http://www.mijnalbum.nl/Album=RIZJ66RE