Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
leandros schreef:hallo wie kent de hengst elegant?
ik wou graag wat info hierover het is volgens mij een gelders paard.
mischien dat iemand hier afstammelingen van heeft??
Elegant is de vader van mij veulentje. brasha schreef:Er is ook een Arabier met de naam Elegant en een New Forrest , de laatste heet Elegant met nog iets ervoor of erachter, kijk maar op sporthorses.
Elegant-arabier heeft goede sport nakomelingen met enorm ruime gangen, karakter is iets lastig.
Het lijkt mij dus eerder dat het een van de ponyhengsten met de naam Elegant is. Gelderse Elegant heeft ook goede nakomelingen maar betwijfel of hier D-pony's uit zijn gekomen.
pandabeertje schreef:In het topic zelf is het woord D-pony ook nog niet gevallen.
Staat alleen in het onderschrift van TS. Zal waarschijnlijk niet om die D-pony gaan.
En mijn weile D-pony had een engels volbloed als vader.
Pony was 1,42m. Als de moeder maar klein genoeg is he.
Welsh A in mijn geval.

Maargoed.
)
brasha schreef:pandabeertje schreef:In het topic zelf is het woord D-pony ook nog niet gevallen.
Staat alleen in het onderschrift van TS. Zal waarschijnlijk niet om die D-pony gaan.
En mijn weile D-pony had een engels volbloed als vader.
Pony was 1,42m. Als de moeder maar klein genoeg is he.
Welsh A in mijn geval.
Sorry hoor, ik dacht dat het om die D-pony ging die eronder te koop stond
Die andere is inderdaad een NRPS-er, dat realiseerde ik mij toen ik het al had verstuurd, die NRPS-er is Elegant met nr 920421.92 inderdaad ook een ander nummer. Maar ik dacht dat deze topic bedoelt was om elkaar te helpen en niet om elkaar af te kraken.

. Ik kan je dus niks vertellen over het karakter van nakomelingen, maar het is wel een mooie hengst. En dat ondanks dat ik helemáál niet van vossen houd!
Zijn betrouwbare paardjes maar wel met pit. Bijv. makkelijker in de omgang dan een Koss. En Elie geeft mooie fokproducten, meestal groot; actief been gebruik, trots, en die oortjes+hoofdjes
Daar wordt je echt zo verliefd op!