Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Beber schreef:Weet iemand of er al sperma beschikbaar is van de kampioenshengst Zurich en zo ja waar?
Beber schreef:Vrees ook dat er veel te veel gegadigden zijn voor deze hengst.
ceasario schreef:Beber schreef:Vrees ook dat er veel te veel gegadigden zijn voor deze hengst.
Zal wel meevallen. Het is en blijft een schimmel.
Geen probleem voor de Hardliners ,maar de rest gaat zich na relativatie toch achter de oren krabben.
jiehaaa schreef:ceasario schreef:
Zal wel meevallen. Het is en blijft een schimmel.
Geen probleem voor de Hardliners ,maar de rest gaat zich na relativatie toch achter de oren krabben.
Waarom denk je dat? Zij schimmels ongewenst bij sommige fokkers?
[***] schreef:Echt wel. Schimmels zijn bij de springpaarden in de mode.
Alle dressuurpaarden worden zwart en alle springpaarden wit.
eilander schreef:Springen kan hij zeker,maar qua model vond ik de Chin Chin effe beter.
bungie schreef:Moet eerst de verrichting nog maar eens lopen,heb je hem straks drachtig van een afgekeurde hengst!!!
Als een hengste houder verstandig is laat hij hem nog niet springen/dekken.
Het zijn nog maar kleuters trainen/springen/ermelo/trainen/springen/den bosch/zadelmakmaken/ verrichting bijna kapotwaarom vallen er zoveel af!!!!
Je mag tegenwoordig bij knhs pas een 4 jarige vanaf april buiten starten in L
bungie schreef:Tjolieke bedankt Eurocommerce is zelf dus verstandig!!dacht ik wel zulke stallen weten wel hoe je een paard gezond kunt houden.
Beber/Lorena Hij kan nog zo goed zijn (en de hele Berlin groep viel mee)zo'n jong paard kun je niet onbeperkt zwaar werk laten doen daar ging het me om
Een 6 jarige daar mag je vanaf 1 jan Z en hoger starten
Een 5 jarige vanaf april t/mM2
Een 4 jarige vanaf april t/m L2