Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
chipieke schreef:Trakhener hengsten zijn gewoon zo moeilijk om te vinden, anders had ik best in het ras verdergekweekt... In België heb ik er nog steeds geen gevonden die aan mijn eisen voldoet...

en heb nog een derde gekocht van een handelaar. Mijn oudste ruin is laatst gestorven en is gecremeerd. Dus de slachters krijgen van mij zeker geen werk!
Wat voor een probleemgeval het ook word... chipieke schreef:Ik heb zelf twee paarden gekocht van de slachten heb nog een derde gekocht van een handelaar. Mijn oudste ruin is laatst gestorven en is gecremeerd. Dus de slachters krijgen van mij zeker geen werk!
Ik zit al zo lang in de paarden, elk paard dat bij mij terechtkomt blijft ook!
En op een markt weet je nooit wat je koopt... Een kind van je eigen 'kind' is voor velen een grote droom. En die van mij zal dan ook niet weggaan, zeker niet naar een markt, zeker niet naar de slachtWat voor een probleemgeval het ook word...
Zou mijn keus niet zijn, zonde van de merrie.

chipieke schreef:Trakhener hengsten zijn gewoon zo moeilijk om te vinden, anders had ik best in het ras verdergekweekt... In België heb ik er nog steeds geen gevonden die aan mijn eisen voldoet...
Quellian schreef:Ik ben sowieso tegen vlees vermeerderen, slachters hebben het al druk zat. Kan je alleen als advies geven eens naar de markt hier in Utrecht te gaan op maandagochtend; kom je allemaal kruizingen tegen van mensen die hetzelfde wilden als jij
Veel succes met je keus!
Quellian schreef:.
Zou mijn keus niet zijn, zonde van de merrie.