Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik ken ook een nakomeling van hem die nu ruin is, is een braaf en super mooi paard, leert heel snel en springt heel netjes.
hananya schreef:Ik ken(de) Lake Bid ook vrij goed en moet zeggen dat ik dat karakter nog wel een beetje mee vond vallen. Hij was wel heel hengst, maar absoluut niet verkeerd.
Zijn nakomelingen lijken allemaal heel braaf te zijn.
anneliesdj schreef:jazeker maar dan is hij in korte tijd wel heel anders 'opgevoed'. Zoals ik hem mee heb gemaakt was hij de hele dag door aan het herrie trappen, schoppen tegen de boxdeur, steigeren en met zijn hoofd over de boxrand heen ed, en dat terwijl hij afgezonderd stond. Bovendien was hij nauwelijks vertrouwd om bij in de box te gaan, als je 2sec niet oplet heb je een trap te pakken en hij beet in alles wat los en vast zat(en dan vooral armen ed).
hananya schreef:anneliesdj schreef:jazeker maar dan is hij in korte tijd wel heel anders 'opgevoed'. Zoals ik hem mee heb gemaakt was hij de hele dag door aan het herrie trappen, schoppen tegen de boxdeur, steigeren en met zijn hoofd over de boxrand heen ed, en dat terwijl hij afgezonderd stond. Bovendien was hij nauwelijks vertrouwd om bij in de box te gaan, als je 2sec niet oplet heb je een trap te pakken en hij beet in alles wat los en vast zat(en dan vooral armen ed).
Ten eerste vind ik het wel "opmerkelijk" dat jij zo openlijk hier over zo'n hengst durft te praten...
Ik ken hem uit de periode bij en na Marc. Heb m in Zwolle mee gemaakt en ingevlochten, terwijl er genoeg paarden (hengsten) voor z'n box langskwamen. Had alleen een halster om en ik stond op een krukje. Hij heeft geen stap verzet...
Ook uit z'n periode na Marc ken ik m. Wel wat snel afgeleid op vreemd terrein, maar niet te mal doen. Je kon er gewoon mee aan het touw staan.