Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

flyfly schreef:Wel een KWPN-er. Revenge-W. Geen barok type maar wel met zilverappel.

staat een beeldschone foto van een donkere Rocky Mountain hengst, precies de schakering waar ik op hoop, mocht er ooit een zilver op mijn merrie komen.....Peterina schreef:
Weet geen WB met silver staan, misschien wel een quarter of morgen. Dacht onlangs een advertentie te hebben gezien van een gangpaard met silver die in Duitsland stond. Zal proberen het terug te vinden ....
flyfly schreef:Dat hebben wij gedaan in 1998. We hebben onze zilverappelmerrie laten dekken door de Friese hengst Jillis. Wat kregen we??? Een koffievos. Terwijl dat toch niet kan . Een fokzuivere zwarte geeft geen vossen volgens de formules. of ze is zilverappelzwart geweest, maar ze zach er toch echt uit als een koffievos.
quote]

Meavey schreef:Mmm apart is ze zeker, maar bij de geboorte leek ze gewoon zwart, ik heb weleens een foto gezien waarbij het sabino/rabicano gen ook zo´n blonde kleur in de staart veroorzaakte.
Op de manen foto zou je idd zilverappel zeggen.
Nouja als je het echt zeker wilt weten kunnen ze de hengst nu ook testen nu er een test voor zilver is.