Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
flettie schreef:En je andere paarden dan? Die zijn nog niet ziek geworden?
. Je moet je niet schuldig voelen dat je hem naar de opfok gebracht hebt, toen heb je gedaan wat op dat moment het beste leek. Dat de opfok er dan zo mee omgaat is niet jouw schuld!
!
Djana schreef:Heeft hij ook koorts?
. Maar naar aanleiding van het hoesten en het 'matte' gedrag heb ik hem toch maar weer laten onderzoeken. We moeten even afwachten wat er maandag uit de rontgenfoto's komt, dan kunnen we beslissen welke antibiotica hij nodig heeft.
Ben erg opgelucht. De dierenarts heeft nog met een internist overlegt over de bloedwaardes. Aangezien deze waardes maar minimaal verhoogd waren en ook de longen geen tekenen in die richting vertonen, kunnen we ervan uitgaan dat de waardes nog wat verhoogd zijn van de doorstaande droes.
) 10 rondjes en hij maar 2, maar goed, het was al meer dan ik de afgelopen weken van hem gezien had. Mac schreef:hij deze zomer lekker met jullie kudde over het land kan stieren. Dat lijkt me een mooi vooruitzicht.

! Hopelijk blijft hij nu alleen maar vooruit gaan, jullie hebben wel genoeg ellende gehad de afgelopen tijd!