ik heb al eerder ene topic geplaatst over dat ik haar moest verkopen, maar ik hou zoveel van haar dat ik het gewoon weg niet kan, als ik perongeluk een mailtje van iemand krijg, schieten meteen mijn ogen vol tranen en denk dan ook dat ik er spijt van zal krijgen en heb besloten een andere weg te proberen.
Ik heb al geprobeerd iemand te vinden die het grootste deel van de kosten voor stalling wil overnemen, want ik verdien niet genoeg om haar te houden, maar kan daarmee niemand vinden.
Ook een weiland met schuilstal is hier niet echt in de buurt, wel genoeg weiland, maar geen schuilstal en om haar ergens alleen op een weiland te zetten zonder beschutting kan ook niet, bovendien staat ze nu onder een deken.
Nu heb ik een advertentie gezet om haar te verleasen voor een jaar, dus dat ze een jaar lang door een ander word verzorgd (gereden, stalling eten enz.) na ene jaar zie ik dan wel weer verder, maar nu komt het, er hebben al wel een paar mensen gereageerd en wil ze ook zien en dat ze is op mijn fjordjuh rijden hoe het gaat, maar de meeste wonen bijna een uur rijden van mij vandaan, de gene die het dichtste bij is die heeft gerageerd woont zo'n 40 min bij mij vandaan. Moet ik dit nou wel of niet doen, want zo kan ik er natuurlijk geen zicht op houden en hebben jullie misschien een ander idee, wat ik zou kunnen proberen?
Misschien dat iemand hier op bokt een weide maatje zoekt of een paardje om mee te rijden?
Ik ben echt ten einde raad, ik kan haar onderhoud gewoon niet betalen in iedergeval niet vol, want ik moet ook sparen om ooit op mezelf te komen, maar haar verkopen is gewoon geen optie voor me, sorry voor het lange verhaal, maar zit zowat te huilen achter de pc en weet niet meer wat ik moet doen.
Succes iig!