weet iemand van juli iets want anders kan ik mijn schetuh niet houden 
HELP wil iemand wat echt in de werled kan gebeuren wil iemand iets typen wat ook weer een geweldisg iedee is ??:S:S
ander moet mijn schetjuhh wegg:(:(
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
weet iemand van juli iets want anders kan ik mijn schetuh niet houden 

Tatt_x schreef:Ten eerste ; Het is Shet , niet schet
Ten tweede ; Msn taal is niet toegestaan op bokt , en fatsoenlijke zinsbouw en structurering zou ook leuk zijn
En ten derde ; Ik zou geen idee hebben hoe je met een shet geld kan verdienen , als dekhengst misschien (als hij hengst is) maar daar komt een hele hoop bij kijken dus dat is helemaal niet zo vanzelfsprekend.
En aan paarden valt gewoon geen geld te verdienen , geld instoppen dat doe je , en dat doe je met plezier voor de hobby

Sjoert schreef:Schitterend.
Wanneer gaat dit topic op slot?
steffanieJ schreef:
Hey, mensen van Bokt.
Ik moet mischien mijn Shetlander wegdoen omdat ik te weinig geld heb.
Weet iemand hoe ik op een goede manier geld kan verdienen? Want anders dan moet mijn Shetlander wegdoen
Iemand met een geweldig idee waar je goed geld mee verdient?
Kom op zeg. pompompom schreef:misschien zou je als ie braaf is ergens in de buurt af en toe kinder ritjes doen ?? of een kindje les geven op je shet en daar geld voor vragen. maar ik weet niet of ie daar braaf genoeg voor is ?
en verder idd zelf baantje zoeken.

Sjoert schreef:Hoho, ik stook niet.
MSN-taal mag gewoon niet. Ik had dit als moderator zonder pardon gesloten.Kom op zeg.
mel_shet schreef:Ik doe met mijn shet elk jaar op koningeninnen dag ponyritjes, verdien ik toch wel zoon 50 euro mee.
! ben benieuwd wat voor een ritje dat is...
Citaat:Absoluut, lekker op het land. Het heeft ook als voordeel dat ze het hele jaar lekker kan spelen, ze al heel wat doet aan haar training. Spieren en gewrichten blijven namelijk soepel, ze krijgt een beter uithoudingsvermogen, meer, en betere spieropbouw, ze blijft beter in evenwicht, leert meer over met andere paarden samen leven, en haar wintervacht kan meteen al een keer goed doorkomen.
Als ik jou was, zou ik er zelfs aan gaan denken haar misschien helemaal niet meer op een pensionstal te zetten. Een stuk duurder, je paard heeft minder vrijheid, en zeker in de eerste jaren zal ze het nog fijn vinden na de training even lekker uit te kunnen wapperen. Paarden die veel in de wei staan blijven trouwens over het algemeen veel ontspannener, ze worden minder vaak lastig gevallen en lopen het grootste gedeelte van de dag met hun hoofd omlaag.
hele maal mee eeen land!!!