Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

magiclover schreef:is het is een geode dressuur hengst
Mysha schreef:De hoofdfoto op de site vind ik niet echt lijken. Oudere foto zo te zien.
Johnson loopt redelijk hoog in de dressuursport en staat op dit moment gestald bij Hans Peter Minderhoud in Harskamp.
Dat hij talent heeft is wel duidelijk. In de hengstencompetitie doet hij nu mee in de klasse L. 

Skippy01 schreef:voor een 5-jarige is L-niveau redelijk, maar niet extreem hoog. M-niveau zou hoog zijn
maar hij heeft idd wel talent en laat zich volgens mij al best goed sluiten (wat ik zo kan zien dan)
Citaat:maar hoe lijkt het met de karakters van de johnson-nakomelingen

Samsam schreef:
op de pavo deze zomer
arie53 schreef:Samsam schreef:
op de pavo deze zomer
Sinds wanneer is dit een goede galop? De galop is een drietempigang en daar lijkt dit niet bepaald op.

Aan de ruietr is goed te zien dat hij niet in balans zit. Dat kan ook immers niet met een paard dat in balans is. De galop hoort in balans te worden uitgevoerd en dat is deze totaal niet en bovendien voldoet deze galop niet aan de voorgeschreven drietempigang.
............je hebt gelijk hoor arie
arie53 schreef:Samsam schreef:
op de pavo deze zomer
Sinds wanneer is dit een goede galop? De galop is een drietempigang en daar lijkt dit niet bepaald op.