Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Cassini I, quidam de revel en contender zijn wat mij betreft de meest toonaangevende verervers van dit moment. Probleem is alleen dat contender en cassini enkel voor in holstein ingeschreven merries beschikbaar zijn en dan nog eens gelimiteerd...
)
.

)ze staat bij broodmares en heet N-violet
eclipse_be schreef:Hey Jan-Willem
Cassini II is idd wel een goede keuze! Doe je je merrie nr holstein of kan je aan diepvries sperma geraken? (zoja waar en bij wie?).
We hebben er ook eentje uit een Bachus x Caretino . Z'n veulens zijn zeker zo chique als die van Casinni I.
We hebben een Caretino x Calypso Iv die wss naar Cassini I gaat (ze is in Holstein ingeschreven)
( We hebben er een jaarling merrietje van uit dezelfde moeder en die is super meegevallen+ cassini I = super commercieel)
Verder nog een Calato X polydiktus maar dat wordt een moeilijke bevalling: Mr Blue?; Sandro Boy?
Lord Z?
Een Cassini I x cor de la bruyere en een Cassini I X koriander (nu drachtig van Quidam de revel, eerst effe zien wat daar uitkomt:) )
Ik zou zeggen ga eens kijken op onze site en zeg me welke hengst jij er voor zou uitkiezen:) suggesties altijd welkom:)