Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sandreo is zo traag van achter dat een slak nog sneller is
Op een merrie met dito achterbeen en weinig kracht van achter moet je hem never gebruiken.Sammie schreef:klein minpuntje kajanus ??Sandreo is zo traag van achter dat een slak nog sneller is
Op een merrie met dito achterbeen en weinig kracht van achter moet je hem never gebruiken.
maar ik vind dat je nu een beetje aan het overdrijven bent, 
een supercombinatie.
maar snel is echt niet van achter en sterk vind ik 'm ook niet. En dan is het logisch dat als je die hengst wilt gebruiken dat dit goed achterbeen en sterkte van achteren in de merrielijn ruimschoots aanwezig moeten zijn. Het zou mij niet verbazen als de beste Sandreo's uit goede springmerries komen. Of Ferro's 
JW18 schreef:Sandreo fokt helaas in beweging wat minder.
Tha_Niekje schreef:Beweging mag van achteren iets sterker, .
Kajanus schreef:, dan zouden ze van achteren iets sneller mogen zijn,
. Daar is naast de quote knop een speciale knop voor. En daar staat edit op. Sammie schreef:maar snel is echt niet van achter en sterk vind ik 'm ook niet.

1.70m en daar denk ik 2 1/2 jaar oud... 

", met fikse korting en al. Maar mij kreeg ie zo gek niet hoor. Ik denk niet dat hij geschikt zou zijn voor mijn merrie, krijg ik zo'n traag badkuipmodel. Santano zou nog beter passen maar ik vond zn nakomelingen te weinig luxe uitstralen, gewoon wat te grof en daar houd ik niet van.