Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

oke bedankt!
Weet ik in iedergeval dat het toch wel moet kunnen! Ik merkte ook niet aan hem dat het te zwaar was ofzo hoor.. maar ik wilde het toch even zeker weten wat ze ongeveer kunnen dragen... ik heb namelijk keer een discussie gelezen hier op bokt waar iemand die nog al stevig was helemaal werd afgekraakt waarvan gezegt werd dat ze te zwaar was... nou dat is dus niet zo!
@ willeke: je kan het wel een beetje aan de bouw zien, dat ze ergens familie zijn!
Niet iedereen heeft maatje perfect. Bij ons gaat het prima ze heeft er geen last van.
we wogen toen denk ik allebei iets van 20 kilo of zo! Een haflinger is volgens mij wel gebouwd om lasten te dragen, dus ik denk dat het geen probleem is, zolang je hem maar niet teveel aan het werk zet, galloperen enz...
BertBaley schreef:Mijn verzorger en ik.. ong 110 kilo bij elkaar gaan gewoon samen op Bert naar buiten lekker crossen. Bert geeft er niks om en houdt het makkelijk.
. Nicky_ schreef:Ik denk niet echt dat er een maatstaaf is hoeveel kilo een haf kan hebben, ligt ook totaal aan de bouw van je haf!
BertBaley schreef:Haf??? Ik heb niet eens een haf maar een fjord.
En met crossen bedoel ik.. wij gaan over het strand stappen.
Wilt hij zelf draven/galoperen doet hij dat.. wil hij keihard dan mag hij dat ook. Ik ga hem echt niet vooruit schoppen ofzo.
. Sorry
.
Hij is 1.50, hoe zwaar íe precies weegt, weet ik niet. Maar ik denk iets van rond de 500.