Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar ik vind hem ook erg nauw. Ik zie liever wat ruimte bij de boeg.sjorsie schreef:foto ziet er leuk uit maar van de bouw is zo weinig te zeggen en idd een haflinger groeit langer door dan een quarter die vaak met 2 jaar al bereden worden, bij een haf kan je beter tot 3-3.5 wachten omdat ze anders gewoon nog niet volwassen genoeg zijn qua bouw.
Remy schreef:Leuk koppieMaar ik vind hem ook erg nauw. Ik zie liever wat ruimte bij de boeg.
Verder vind ik het heel moeilijk om te beoordelen van een foto.

_Moonwalker_ schreef:Remy schreef:Leuk koppieMaar ik vind hem ook erg nauw. Ik zie liever wat ruimte bij de boeg.
Verder vind ik het heel moeilijk om te beoordelen van een foto.
Ruimte bij de boog?Wat wil je ermee zeggen?Dat ie wat breder mag zijn vooraan?
Ik zie zelf liever een slanker type

ook wel wat breder naarmate hij groeit. 
_Moonwalker_ schreef:Ik ga vooral afgaan op zijn karakter, hij is nog jong.Vind moeder best aardig uitzien en vader is helemaal top dus ga ik me niet echt toespitsen op zijn bouw.Hij zal best aardig groeien en wss wordt ie vooraan aan de "boegook wel wat breder naarmate hij groeit.
leuk sprekend hoofdje!! leuk beestje!! mariska1989 schreef:Ik vind het moeilijk om te zien, jammer dat er geen foto is van de huidige situatie. Op zich kun je beenstanden nog corrigeren, al kost je dat misschien wel wat meer. Wanneer de maat en het karakter van de pony je liggen lijkt het me een goede keuze. Houd er wel rekening mee, dat ondanks de grote maat, een moderne haflinger behoorlijk slank blijven de laatste jaren, Ik met mijn 1.80 kan bijvoorbeeld niet op een ranke haflinger stappen, ook al is deze 1,52, Dat kan echt niet qua zicht voor wedstrijden, vind ik zelf. En ik weet niet of je wedstrijdambities hebt. Denk er goed over na, bekijk desnoods meerdere veulens om de kwaliteit te vergelijken.
elsie1 schreef:heel leuk.
Ga je hem hengst houden dan?
hoe groot is ie nu?
Vader is idd heel erg top.
misscrim schreef:gewoon doen!!!!
mega hoofd
Ik ga uiteraard ook nog eerst kijken naar andere haffies voor ik een keuze maak..Al ben ik wel lekker verliefd op hem..