[TI] tinkerland

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gollempje

tinkerland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 09:53

is tinkerland een leuk tijdschrift om te lezen als tinkerfan zonder eigen paard?

jacky2

Re: tinkerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 10:11

Ja dat denkt ik wel ! Haha!

Zelf heb ik een proefabonnement gehad,maar persoonlijk
vond ik het geen goed blad !
Vooral de artikelen over de stamboeken,erg bevooroordeeld,
maar dat is mijn mening en dat was 2 jaar geleden.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 12:28

ja die bevooroordeling is er zeker en dat is, als ics-er zijnde, denk ik niet prettig om te lezen. ik had er zelf geen moeite mee, en ik vond het blad ook niet de moeite waard om lid van te worden, ondanks dat ze soms best leuke onderwerpen hebben, maar ik heb al een abo op spiritueel met paarden en dat is toch wat meer mijn ding.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 13:01

jacky2 schreef:
Ja dat denkt ik wel ! Haha!

Zelf heb ik een proefabonnement gehad,maar persoonlijk
vond ik het geen goed blad !
Vooral de artikelen over de stamboeken,erg bevooroordeeld,
maar dat is mijn mening en dat was 2 jaar geleden.

Zo ook hier, ben er gauw mee gestopt!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 13:28

Ik ben er nog lid van, wil het wel gaan opzeggen. Er staan veel verhalen in over mensen met tinkers, en eerlijk gezegd interesseert me dat geen bal Tong uitsteken Af en toe wel eens een leuk artikel, over verschillende soorten vlechten bijvoorbeeld, over western zadels of over hoe je de wei kan onderhouden.. Maar de helft is reclame.

Edit: Pellie, dat tijdschrift 'spiritueel met paarden' lijkt me best interessant, hebben ze ook een website? Ik zou best wel eens een proefnummer willen aanvragen Lachen

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 13:49

Ik ben ook lid, maar het valt me eerlijk gezegd ook tegen. Weinig echte informatie... Heb em echt voor de plaatjes! En inderdaad heel erg veel reclame.
Nu stond er ook weer een zeer bevooroordeeld stukje in, maarja daar lees ik dan maar gewoon overheen.Maar echt heel erg de moeite waard vind ik het ook niet.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 13:51

Ik heb er een tijd voor geschreven, maar ben er idd mee gestopt omdat ik sch*tziek werd van het eeuwige afgeven op de ics.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 13:58

Dat is ook de reden waarom ik het naar een proefabbo niet velengd heb, die eeuwige strijd, en waarom,
een blad moet nutraal zijn vind ik, maar goed.

en tevens weinig info maar veel verhalen, wat niet echt mijn intresse trekt, dus vandaar.

zo te lezen ben ik niet de enige die er zo over denkt,

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 14:02

ik heb denk ik 3x een proefnummer aangevraagd, op behoorlijk wat tijd van elkaar om te zien of er evolutie was.
Op zich een mooi uitgegeven tijdschrift, maar qua inhoud erg pover en heel erg gekleurd.

Soms kom ik toch in de verleiding een abo te nemen omwille van de prentjes, maar tis uiteindelijk zonde van tgeld, vind ik...

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 14:13

We zouden zelf een tinker-tijdschrift moeten gaan uitgeven, met alle bokt-tinkermensen Haha! haha

Sidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 15:52

Ik ben ook lid geweest en vond er niks aan.
Echt heel veel reclame.
@mysticTinker; Ja dat zou lachen zijn..: Haha!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 16:00

Ik heb ook ooit een proef abo gehad, al weer een paar jaar geleden. ik vond het niet veel om eerlijk te wezen. heel veel reclame, en naar mijn idee stonden er niet veel zinnige dingen in.

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:44

Ik sluit me aan bij de vorige sprekers Knipoog ... ben 2 of 3 jaar lid geweest, maar érg veel verhaaltjes van "mijn tinker en ik", erg NTS-gericht en weinig inhoudelijke verhalen ...

roosjehe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:12

ik ben er nog lid van , maar eigenlijk vind ik het ook niks. maar mijn familie vind het nog leuk.

chas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 21:49

Ik ben er ook al 2 jaar lid van ,Maar ik vindt het tegen vallen ,
Soms staan er nuttige dingen in ,Maar de laatste tijd hellemaal niet meer ,
Ik wil hm ook gaan opzeggen ..(ik heb hem eigenlijk niet betaald in december Bloos morgen gelijk maar even bellen op hm op te zeggen maar ben bang dat ik te laat ben)

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 22:01

ik ben vorig jaar lid geworden, omdat pallieter er in kwam te staan samen met zijn moeder, en eigenlijk vind ik dat er meer reclame instaat dan informatie. Maar neem niet echt de moeite om het op te zeggen eerlijk gezegt

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 23:01

Ik heb het blad nu al een jaar of 3 denk ik. Ik vind het nog steeds erg leuk om te lezen.
De reclame begint indd wel heel erg veel te worden en dat is wel wat jammer.

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 07:05

MysticTinker schreef:
Ik ben er nog lid van, wil het wel gaan opzeggen. Er staan veel verhalen in over mensen met tinkers, en eerlijk gezegd interesseert me dat geen bal Tong uitsteken Af en toe wel eens een leuk artikel, over verschillende soorten vlechten bijvoorbeeld, over western zadels of over hoe je de wei kan onderhouden.. Maar de helft is reclame.

Edit: Pellie, dat tijdschrift 'spiritueel met paarden' lijkt me best interessant, hebben ze ook een website? Ik zou best wel eens een proefnummer willen aanvragen Lachen

je hebt pm over spiritueel met paarden

schattebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 17:07

Ik ben er ook op geabbonneerd, maar vind het eigenlijk weggegooid geld. Ik ga het ook opzeggen als mijn termijn uit is.

Er staan weinig artikels in, meestal gewoon verhalen over mensen en hun tinkers... Alle, ik ging wandelen en maakte dat mee.....

Wel kwijl ik altijd op de mooie foto's die er instaan. Maar heb er eigenlijk nog nooit iets van geleerd....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 17:48

Wij hebben het ook 1 jaar, maar ik vindt het een beetje een pennyblad. Er staat bijna geen informatie oid in. Dat is erg jammer.

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 17:59

ik weet genoeg! ik doe het niet Haha!
als iemand eens af wil van een paar Tong uitsteken

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 19:12

gollempje schreef:
ik weet genoeg! ik doe het niet Haha!
als iemand eens af wil van een paar Tong uitsteken

Kom je naar de hk?

Maitjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 19:14

Goed....

Hoop negatieve dingen hier over Tinkerland!
Ik ben diegene die schrijft vanuit Zweden. Met plezier doe ik dat en elke maand ligt het blad netjes op tijd hier bij mij in mn bus.
Er staan inderdaad een hoop "ik en mn Tinker"-artikelen in, maar die geven zeker ook een hoop informatie. Daarnaast is het een éénmansblad. Rob werkt zich elke maand weer uit de naad om voor jullie allemaal het blad klaar te hebben. Daarbij heeft hij de hulp nodig van alle sponsors... die zonodige "reclame" die jullie hier op nemen. Zonder dat geen blad!!!
Moet er wat veranderd worden, mail suggesties naat de redactie.'
Dat van het ICS is een verhaal wat wij op het blad willen delen met jullie. Deze informatie krijgen wij binnen. Iedereen heeft een andere mening en Tinkerland probeert zo neutraal mogelijk daar voor te zijn. Als daar niemand door heen kijk... tja dan kunnen wij daar ook niks aan doen.
Ik weet niet het precieze verhaal van het ICS en ik weet zeker dat er een hele hoop met mij dat ook hebben. Ga eerst met zn allen achter het juiste verhaal aan voordat je iemand gat afvallen of neerhalen.

Tinkerland is speciaal voor jullie Tinker-eigenaren en -liefhebbers op gericht. Wees blij dat er een blad bestaat speciaal voor jou favoriete ras.
Tuurlijk staat er in elk blad die er bestaat een paar mindere artikelen en natuurlijk ook een paar hele goede.
Dat spiritueel met paarden klinkt ook erg interessant, maar ook daar staan vast nie altijd goede artikelen in. Dat is nou eenmaal zo.

Dus voordat hier een hele rel tegen Tinkerland ontstaat, kijk dan eerst wat er achter de artikelen zit die er in staan. Een hoop hard werk, sponsor werk en een heeeel klein team.
En voordat jullie mij erop aanvallen.....
.... ik weet ook nie veel, net zo veel als jullie. Ik weet alleen dat ik een hele hoop mee maak met mijn tinker Demi en dat we een hoop leren elke dag weer en ik wil graag die "mijn tinker en ik"-verhalen met andere delen zodat iedereen leert.

Sorry als nie iedereen hier open voor staat

Groeten,
Anne-Mai Pling

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 19:16

Net als jij jouw mening hebt mogen wij de onze hebben Anne-Mai.

Maitjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 19:32

dat zeg ik toch ook niet!!
iedereen zet alleen tinkerland nu in de schaduw, terwijl er juist hard wordt gewerkt voor ieder wat wils er in te zetten.!!