als het goed is is hier een filmpje van thyzka.. Ze geeft al een beetje na

Wat vinden jullie ervan?
http://www.zippyvideos.com/3046382586494006/s5020949/

edit* let niet op hoe vies ze is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Mas schreef:als je ervan uitgaat dat 'aan de teugel' inhoud dat je
je paard naar beneden speelt met je (buiten) hand dan is dit idd aan de teugel ja.
succes verder....
Mas schreef:als je ervan uitgaat dat 'aan de teugel' inhoud dat je
je paard naar beneden speelt met je (buiten) hand dan is dit idd aan de teugel ja.
succes verder....

!! Ziet er netjes uit maar pas op dat ze niet achter de teugel komt en dat net achter haar oren (nek) het hoogste stuk blijft mij nageven en aan de teugel lopen.
En lief..
En Vies:P en schattig... En goed!:D
en VIES ja
.lindsey schreef:Nu zal ik wel weer heel bokt over mij heen krijgen met de medeling dat er op bokt altijd zo gezeurd wordt en dat er nooit iets positiefs gezegd kan worden.
Helaas zie ik op het filmpje dat de achterste arm steeds met kleine rukjes naar achteren getrokken wordt. Paard wordt dus gewoon aan de teugel getrokken.
Vind het dus zeker niet iets om trots op te zijn.
sammie_44 schreef:Het begrip 'aan de teugel' gaat pas op wanneer het paard loopt en het nageeflijk met zn hoofd naar beneden loopt zodat zn achterhand geactiveerd wordt en zn rug ontspant.
Hij lijkt trouwens zonder moeite met zn hoofd naar beneden te gaan stilstaand, dan gaat hij vast, als je zo doorgaat, binnenkort aan de teugel wanneer je aan t rijden bent.
dank 
Probeer niet met 1 hand maar met beide handen te vragen. Fijne kneepjes tegelijk. Als je met 1 hand doet heet dat zagen, ookal doe je het heel zacht. Ziet er verder goed uit, reageert goed op je hulpen. Op naar de stap
Glossi schreef:Ik dacht, hun waarom loop het paard niet?? Zat al op zijn benen te letten wanneer hij voorwaards ging hahaProbeer niet met 1 hand maar met beide handen te vragen. Fijne kneepjes tegelijk. Als je met 1 hand doet heet dat zagen, ookal doe je het heel zacht. Ziet er verder goed uit, reageert goed op je hulpen. Op naar de stap

Alet schreef:Ha Drifandi. In het vervolg kun je een topic als deze plaatsen bij bv [ITP] of [HAW] en een linkje geven in het topic "Links naar topics op HAW, ITP, EA en dergelijke".