Wij hebben mijn tinker Buster in 2004 gekocht, toen de dierenarts kwam bleek hij 2 keer gechipt te zijn.
Een keer in 2002, daar hoort een certificaat bij wat we bij Buster hebben gekregen en de andere chip wisten we niets van.
..
Iemand reageerde op mijn berichtje over dat ik wat meer van Buster wou weten dat hij in 2002 van Stoeterij die Ierse Tinker was en dat zij hem toen inderdaad hebben laten chippen en keuren.
Zij hebben hem verkocht aan het bedrijf Karos dat in Amsterdam met tinkers ment.
Zij zouden hem weer aan een handelaar, Kloostra verkocht hebben.
..
Hij was ong 3 maanden van de Gortestraat.
En daarna kochten wij hem op 03-08-2004.
Ik weet dus nog steeds niets van voor 2002 en na Amsterdam, want ik weet niet zeker of hij bij Kloostra gestaan heeft. En ik heb nog wat andere verhalen gehoord van mensen tussendoor waar hij ook nog van geweest zou zijn.
Nou vond ik laatst een site waarop je chipnummers kon invoeren dus ik heb die andere ingevoerd en die staat volgens die site geregistreerd bij het nrps.
Ik kan zelf maar 1 ding bedenken en dat is dat hij daar al ingeschreven was voordat het tinkerstamboek er was (volgens zijn certificaat is hij ook geboren in 1996) en dat dat dus een eerdere chip zou zijn.
Wat denken jullie hiervan?
En mocht 1 van jullie nog iets over Buster denken te weten dan hoor ik het graag!