Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fjordnina schreef:Ja, de greenguard ken ik. De prijs is echter wel erg hoog. Ook de bestfriend korf is bekend, maar dat is hetzelfde probleem. Ik zoek iets tot, zeg 40 euro.
Uiteindelijk duurkoop dus.
,waardoor ze het benauwd krijgt als ze gaat rennen. Dus alleen op de kale wei krijgt ze hem om daarna 2 uur op de grote wei zonder korf.

Paula schreef:In hoeverre vermindert zo'n korf de grasopname? Van de zomer staat mijn shetlander namelijk weer in een volle weide, en ik zou het wel leuk vinden als hij een hele dag er kon lopen, ipv een paar uurtjes omdat hij dan al weer zo dik is, of een enorme gasbuik heeft...
elinax21 schreef:ik zag ze in marienheem op de hengstenkeuring voor 15 euro. die man heeft wel een site maar weet die eerlijk gezegd zo niet..maar ze zijn er iig wel
karoliena schreef:elinax21 schreef:ik zag ze in marienheem op de hengstenkeuring voor 15 euro. die man heeft wel een site maar weet die eerlijk gezegd zo niet..maar ze zijn er iig wel
Jan Borneman is dat of niet? Als je even googled moet je zijn site kunnen vinden als het goed is