Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

De Haflinger moet ook groter worden en gaan ze fokken met de Arabier. De Arabier moet idd ook telkens eleganter worden enzovoort! Citaat:Hebben jullie die foto al gezien van die Arabier met enorm voorhoofd, gruwelijke deuk in piepkleinen neus? Dat vind ik dus gewoon eng en ongezond.
Lusitana schreef:Hebben jullie die foto al gezien van die Arabier met enorm voorhoofd, gruwelijke deuk in piepkleinen neus? Dat vind ik dus gewoon eng en ongezond. De Arabische neus is toch al geen vordeel voor een paard, maar om hem dan ook nog zo diep mogelijk proberen te krijgen, waar ben je dan mee bezig?
, ze vertrouwen je minder snel enzo. Letter heel erg op en schrikken dus van veel. Het is dus niet leuk om telkens te zorgen dat er meer deuk in zit. Citaat:De deuk bij een paard in de neus is een gebrek van vertrouwen. Die zijn vaak banger en schigteger of hoe je het schrijft , ze vertrouwen je minder snel enzo. Letter heel erg op en schrikken dus van veel. Het is dus niet leuk om telkens te zorgen dat er meer deuk in zit.
Je ziet dat de Arabier toch ook sneller bang is? Nou dan. Dit heb ik van Klaus hempfling de bekendste paarden fluisteraar van europa en werkt ook in spanje afrika en amerika dus hou op met: hahaha wat gestoord. Vind ik heel kinderachtig van je
Gek dat je het niet door krijgt naar zoveel getraind te hebben met paarden met deuk. En dit geld niet alleen voor de arabier als je dat denkt. Ken je de arabier wel en weet je wel hoe het karakter is want van wat ik hier van jou hoor... geloof ik er geen snars van!CtjeLief schreef:het is ook helemaal geen bang ras, ook al zo'n fabel.. je hebt het trouwens over een paardenfluisteraar, die WERKT ook met nerveuze paarden hey, niet vergeten! en de dish heeft ECHT NIETS met karakter te maken..