Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Fairie schreef:[F-AM] > [EHK]
sjanetje schreef:Fairie schreef:[F-AM] > [EHK]
zolang zit in nog niet op bokt.nl maar wat betekend dat nou weer
Tolstoj schreef:Ik zou gaan voor een gelderse hengst. Deze hebben veel bot en vaak veel front. Parcival is een mooie rijtypische Gelderse hengst die het heel goed doet in de dressuur.
buitenlust schreef:Misschien vind je deze hele brave zwarte trakehner hengst iets voor je merrie?
Voor al zijn gangen een 9 en voor zijn stap een 10!
Hij heeft een stevig fundament, maar met dit bloed heb je waarschijnlijk behoud van het gouden draadje, dus een luxe type wat niet te iel wordt.
Voor info en foto's kun je op zijn site kijken.
Ik heb er een hele leuke uit!
www.kasparow.nl
sjanetje schreef:Tolstoj schreef:Ik zou gaan voor een gelderse hengst. Deze hebben veel bot en vaak veel front. Parcival is een mooie rijtypische Gelderse hengst die het heel goed doet in de dressuur.
Oke, waar kan ik de info vinden over deze hengst ? Iemand misschien ook ervaring met nakomeling(en)??
sjanetje schreef:Tolstoj schreef:Ik zou gaan voor een gelderse hengst. Deze hebben veel bot en vaak veel front. Parcival is een mooie rijtypische Gelderse hengst die het heel goed doet in de dressuur.
Oke, waar kan ik de info vinden over deze hengst ? Iemand misschien ook ervaring met nakomeling(en)??
sjanetje schreef:
Mij merrie, is helemaal zwart, verder een schatje van een paard!