. Een echt boktveulentje gaat het worden!
Nieuwe merrie, nieuwe kansen... Dit keer is Bluebell die mag laten zien wat voor moois ze kan fabriceren!
En mochten er nu al geïnteresseerden zijn voor het veulen... helaas, het veulentje is al verkocht
! Myrdal is de gelukkige die straks de BB-beeb in haar wei mag aanschouwen
! Ook de hengst is via een bokker; Loolapelooza heeft ons kennis laten maken met Nachtegaal's Topgun
! Mijn übermerrie
(Winkeldorp's King x Hooghehof's Cyrano)En de toekomstige man van Bluebell, Nachtegaal's Topgun (Boreas Winston x Boskant's Cupido:

Kleine samenvatting over Topgun:
Topgun is een 15-jarige schimmel hengst met een mooi exterieur waarbij zijn prachtig gewelfde hals met lange dikke manen en voorpluk de aandacht steelt.
In het tuig meet Topgun zich altijd een show stelende attitude aan waarbij hij zich extra groot maakt en dito beweegt.
Topgun heeft een hele ruime sterke draf die goed vanuit de schouder komt, daarbij grijpt hij als het ware naar voren. Hij heeft tevens een fijne stap en een functionele galop.
Topgun heeft verschillende keuringstitels op zijn naam staan, op zijn laatste optreden tijdens de nationale show in 2003 verdiende hij de eerste plaats bij aangespannen dekhengsten. Ook zijn nakomelingen presteren goed op shows, een dochter van hem behaalde vorig jaar een kampioenstitel.
(Foto's en stukje over Topgun van de site van Loolapelooza: www.staltervissen.com ).
Afgelopen zaterdag zijn Myrdal en haar man naar Bluebell komen kijken en daarna zijn we nog even langs de hengst gereden. Echt een súpergaaf beest! Ik ben ontzettend benieuwd wat eruit gaat komen (oh.. het zit er nog niet eens in
).
! 
.
. Vanavond stond ze weer in de wei ernaast, voor de 3e keer die dag volgens mijn oom, na twee keer terug zetten in de eigen wei heeft hij het maar opgegeven
.