Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

haha 0ojannekeo0 schreef:heel hard tegen de deur aan schoppen, als ze eten of drinken wil.

Slim paard he
sjorsie schreef:ontsnappen, uit z'n stal, uit de paddock of uit het land, hij vind wel een manierSlim paard he
hahaha 

komt nog
naar buiten doet ze of we gek zijn
maar het is zo'n lief beest
en ze kan ook nog wel eens zo leuk zijn om dr hoofd tussen haar benen te doen en dan met 4 benen tegelijk de lucht in te springen 
Wallie schreef:sjorsie schreef:ontsnappen, uit z'n stal, uit de paddock of uit het land, hij vind wel een manierSlim paard he
haha die van mij ook die rolt als een tank door de stroomdraden heen... dan loopt tie weer ergens door de stallen heen te slenteren maar hij zal nooit vertrekken.. of hij staat bij de voerkar of bij het kuil.. slim paardhahaha
haha
zodra ik bukte om de singel onder zijn buik te pakken haalde hij het van zijn rug af en legde het iets minder netjes op de grond
.
kinderwagen komt of van de scootmobielen ( oude oma/opa dingen
vind ze 'eng'
) 1x was ze helemaal gek heb ik haar laten uit racen in de bak, heb daar een practige foto's van gemaakt