Moet het echt even kwijt.. heb veel verdriet:( Alles omdat ik de opleiding paardensport graag wil doen.. Maar voor die opleiding heb ik een paard van minimaal 1.60 nodig.. maar helaas mijn haffie Stella is 1.40.. ze kan dus niet mee:( Vind het zo erg, want slecht in de sport is ze niet..
Nu kan het dus zijn dat ik haar moet verkopen.. Maar echt nog een pony kwijt raken wil ik niet.
Voor Stella had ik Morris, mijn eerste haffie. HIj is helaas na anderhalf jaar overleden aan een dunnedarm koliek. Maar nu weer afschijt nemen nee NOOIT!! maar goed als het wel moet.. zit nu al in tranen
Maar klein alternatief.. Stella laten leasen door mensen. Nu heb ik echt hele leuke mensen gevonden die ook verder willen in de sport en dan dus ook met Stella.. Hoop zelf dat dat door gaat! Kan ik er in de weekenden mooi heen.
Maar nu dat paard van 1.60 nog... sorry ik heb echt helemaal niks met paarden 1.60 gaat dan nog.. maar geef mij maar gewoon een pony waar je op springt zonder zadel en gewoon mee weg rijd..
Maar 2 paarden betalen gaat gewoon niet zomaar
Nou ja kijken of ik een paard kan lenen want die komt er dan wel weer Z Dressuur en Z springen uit..
Of ik plunder mijn geld voor later en koop er een paard van.. zo behoud ik Stella maar kan toch de opleiding doen met eigen paard...
Toch vind ik het dom dat je perse een paard moet hebben.. Maar ja dat zijn nou eenmaal de regels.. Kan er niet omheen..
Verder is nog niks zeker, misschien ga ik die opleiding wel helemaal niet doen..
Vroeg me gewoon af: Wat vinden jullie een goed idee?? Ben benieuwd...
Ow en kijk je heel toevallig en heb je de opleiding gedaan of ben je er nog mee bezig... ha mail me dan even want ik heb nog een paar vraagjes..

xx
Veel succes ermee meid!