Wie rijdt daar wel eens?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Breatje schreef:ik heb zelf geen ervaring met die manege, maar mijn beste vriendin heeft er jaaaaren gereden. Zij en haar zus hebben er uiteindelijk allebei een fjord gekocht. Ze zijn ook niet echt te spreken over die manege. Veel lesuren voor die fjorden soms met echt hele zware mensen erop. De fjorden die zij hebben gekocht hebben zware spat en artose al op 9 jarige leeftijd gekregen. Nu zijn ze inmiddels 21 hoor! Zij hadden vroeger een vaste verzorgfjord op die manege die ze ierdere dag moesten klaar zetten voor de lessen. In ruil daarvoor mochten ze 1 maal per week 1 uurtje vrij rijden. Moesten ze wel echt 7 dagen epr week komen! Uitbuiten noem ik dat maar ja het kan wel vreselijk verbeterd zijn intussen!
Xxfjordz schreef:Haaaij
ik heb een vraagje, ik heb een fjord van wildkamp gekocht Vrederiek! echt een heerlijk lief ding maar ik typte haar naam eens in op google en toen kwam ik bij een (verwijderde) advertentie van een fjord waarvan de vader Larsto Pref en moeder Vrederiek(vader Orsta) is en dat is net toevallig mijn merrie! ik kon het niet geloven dat Vree ooit een veulentje heft gehad ze zou dan 4 moeten zijn geweest toen ze de merrie kreeg. weet iemand toevallig wat meer over haar verleden ik weet naar aanleiding van haar paspoort dat ze gefokt is door ene J. Sluiter maar ik kan er maar niks ove vinden. hij schijnt nu in New Forest te fokken??? groetjes xxSam
fjordowner18 schreef:hoi
ik heb mijn fjord aan hun verkocht, ze heet kira en ik ben al een keer wezen kijken, maar ze heeft het daar prima naar haar zin hoor