Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bij Chub is de dierenarts overigens 2x aan huis komen scannen..
Rohan heeft momenteel ook al 2 merries staan voor komend seizoen, ben benieuwd of er daar nog meer bijkomen, hihi 

)
eenkleurig, hangt er erg vanaf hoe hij zich op de hk 2007 toont

maar ik hou er uiteindelijk wel rekening mee. KootMiraDrum schreef:Voordat ik Drum kocht had ik de zwarte Moes-zoon McMurphy (http://www.fjordkootjetinkermira.nl/hkICS2006/McMurphy/ op het oog. Ik moet hem binnenkort eens gaan bekijken of hij NOG zwaarder is geworden. Ik ben niet gek op effengekleurd, maar omdat Mira vrijwel zeker homozygoot voor bont is zou deze combinatie best kunnen. De afstand Voorschoten-Noordwijk (waar McMurphy woont) of Voorschoten-"waar Drum ter dekking zal staan" speelt voor mij ook een grote rol. Ik vervoer een veulen liever niet.
Het zou trouwens ook zo maar kunnen dat Mira leeg blijft, ik ben er niet voor om een merrie ieder jaar een veulen te laten krijgen.
, we hebben er nu een op stal van Pablo van de bonte Parels, ook een erg leuk ding. (is ondertussen alweer anderhalf maar goed
)
Leuk ook om te lezen wat de plannen van iedereen weer zijn.
. In de natuur is het niet anders, ik weet het, maar gevoelsmatig vind ik het niet fijn.