Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Juffertje schreef:Hai,
Ik heb ook een Glendale ruin, deze heeft linksachter een krampbeen, geen probleem tijdens het rijden, maar als je proppen moet draaien of naar de hoefsmid is er dus wel een probleem want dan moet hij "leunen" met zijn rechter achterhand tegen een wand o.i.d. anders valt hij bijna om, hij helt dan van achteren vervaarlijk om naar rechts....
Misschien toch iets erfelijks???
Hij is ook erg slap in de achterhand van zichzelf, dus daar moet je wel erg voor trainen. Erg voorwaarts is hij ook niet, je moet hem eigenlijk vrij heet maken wil hij wat meer impuls hebben...
Welke kleur heeft jou paard, mijne is een donkere vos...
Juffertje schreef:Hai,
Ik heb ook een Glendale ruin, je moet hem eigenlijk vrij heet maken wil hij wat meer impuls hebben...
xx_Irisje schreef:ik ken toevallig een glendale,
vriendelijk dier, maar heel slim, traag met rijden en vooral heel slim met rijden. hij weet je altijd in de maling te nemen.
doet niet overdrevn struikelen of iets en is braaf op de trailer.
ElskedZ schreef:Wat mij opvalt is dat mijn ruin Olivier, vanalles ziet, en daar zich ontzettend druk over kan maken. Soms baal ik er wel van dat hij zoveel ziet, en daar dus dan niet langs wil, het kost echt moeite.
Mickey schreef:ElskedZ schreef:Wat mij opvalt is dat mijn ruin Olivier, vanalles ziet, en daar zich ontzettend druk over kan maken. Soms baal ik er wel van dat hij zoveel ziet, en daar dus dan niet langs wil, het kost echt moeite.
Heel herkenbaar

Mickey schreef:Laiser is inderdaad een glendale
Trouwreportage hebben we vooraf veel voorbereidend werk aan gedaan
Mickey schreef:Mag ik vragen waar die OCD had?
Mijn paard heeft namelijk twee jaar geleden een operatie gehad om een OCDfragment te verwijderen.
ElskedZ schreef:Hai ik heb 2 nakomelingen staan van Glendale.
Bijna identiek qua karakter, maar toch ook wel weer anders.
Wat mij opvalt is dat mijn ruin Olivier, vanalles ziet, en daar zich ontzettend druk over kan maken. Soms baal ik er wel van dat hij zoveel ziet, en daar dus dan niet langs wil, het kost echt moeite.
Beide hebben geen problemen om in de trailer te staan.
Wel is het zo, dat Olivier het niet prettig vind om het tussenschot er tussen te hebben (2 paardstrailer), dus deze staat er niet in. Hij staat als een huis in de trailer.
Wat leuk om dat stukje van Glendale te lezen.....zonde dat hij overleden is, want het is en blijft een wereldhengst!!!
Juffertje schreef:Maar goed, die van mij is met mijn man Z1 +7 dus het zit er wel in, nu moet ik het er nog uithalen (zelf ben ik M1+1 met hem)