Voctoria Max-theurer met de 8 jaar oude Salieri:

(foto copyright Barbara Schnell)
Bron: www.paardenliefhebbers.nl
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

aten dekken. Ben al een poos erg fan van Sandro Hit...hij is té prachtig gewoon|! 
Dan vind ik deze 1 toch echt niet bijzonder en ook geen historisch nieuws. Sammie schreef:VeelDan vind ik deze 1 toch echt niet bijzonder en ook geen historisch nieuws.
) Sommige waren van mening dat deze hengst zelfs dat al niet zou presteren... patsur schreef:liep er niet al een salieri mee op WEG Aken?
marcolemar schreef:Tis wel de 1e (en de enige) Sommige waren van mening dat deze hengst zelfs dat al niet zou presteren...
Pipo schreef:marcolemar schreef:Tis wel de 1e (en de enige) Sommige waren van mening dat deze hengst zelfs dat al niet zou presteren...
Als er 1 schaap over de dam is.............
Jimbo schreef:Patsur: Salieri was de vader van Salinero geloof ik. of zijn broer?
de vader van salinero (salieri nr. 3) was namenlijk geen dressuur- maar een springpaard
(correct me if i'm wrong) Jimbo schreef:Patsur: Salieri was de vader van Salinero geloof ik. of zijn broer?