Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

), heeft een lekkere vlakke galop die heerlijk uit te zitten is en is ook niet vies van een rengalopje op zijn tijd.
:
Erg duidelijk, zelfs voor mij. Ik vind de foto's trouwens ook erg moo, je ziet echt aan Jordy zijn rug dat hij aan de teugel loopt, dat bedoelde ik te zeggen met dat de rug "gestrekt" wordt (mensen denken alleen dat ze de hals naar beneden doen)
).
Dit gaat met geweldige kracht gepaard, echt een kick om die massa onder je te voelen. Kan ik iedereen aanraden ( op afspraak te voelen
)
Ik merk het nu ook heel erg dat Jordy steeds sterker wordt. Oefeningen als rollbacks kan Jordy ook (ook al ben ik totaal geen westernruiter), maar daar wordt hij soms een beetje erg jolig van
Dan springt hij weer heel netjes weg maar krijg ik een paar passen later toch een stel bokken om mijn oren..... Deed hij met wisselen trouwens ook eerst, dat vond hij heel leuk en dat is een goede reden om het baasje te trakteren op een paar mooie handstanden 

is heel goed gegaan..nu gallopeerd ie al een stuk beter!...nou alleen het schakelen in de galop nog

gooi je lichaam om, en scheur er woest vandoor! En een lol dat ze heeft