maar elke haf heeft wel iets anders waar die goed in is..
wat is dat bij die van jullie..
Gooi het maar los..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

goed buiten ritten kan maken

Er zijn niet echt dingen waarin we uitblinken.
is geen volle haf trouwens
Ze voelt het aan als ik me niet zo happy voel, gaat ze zooooo lief tegen me aanliggen met haar hoofdje en me zo kriebelen met haar bovenlip
ACSM schreef:Strekken in draf, eigenlijk alle middengangen zijn redelijk goed.
En crossen in de bossen, eten, springen. Heb een perfecte haflinger
alleen de jouwe loopt 2 niveautjes hoger 
deborah26 schreef:mijn haf is goed in een echte haf te zijn..lekker eigenwijs en een echt klein kind..altijd proberen of hij wat kan uitvreten en als hij dan op zijn kop krijgt super onschuldig kijken..dat is nou wat ik zo leuk aan een haf vindt..de echte haflinger streken maar ook altijd weer je beste maatje waar je een hoop lol mee kunt hebben.
En ze kan ook heel goed haar box in een paar uur ongelooflijk smerig maken en zichzelf erbij.

Suzy schreef:In het eetgedrag blinken ze toch nog het meeste uit
), lekkere buitenritten maken en bokken. deborah26 schreef:mijn haf is goed in een echte haf te zijn..lekker eigenwijs en een echt klein kind..altijd proberen of hij wat kan uitvreten en als hij dan op zijn kop krijgt super onschuldig kijken..dat is nou wat ik zo leuk aan een haf vindt..de echte haflinger streken maar ook altijd weer je beste maatje waar je een hoop lol mee kunt hebben.
Had ik nooit verwacht, ze is namelijk nogal bitchy tegen andere paarden. Ze nam ook meteen de leiding over de andere haflinger die al jaren ervaring heeft in de marathons. Echt prachtig gezicht, zo'n groentje die er echt helemaal voor gaat.
liesje_waal schreef:bedelen om eten :S
en aangezien dat hij eten lekker vind vind hij vd wel erg leuk
en zo nu en dan lekker krossen
Springen dresuur buitenrijden echt alles vind ze leuk en ze doet altijd haar best. Ze kan trouwens ook heel goed bedelen
Dan doet ze die oortjes naar voren en haar hoofd scheef, dan moet je dr bijna wel wat geven