Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Aldewereld schreef:Waarom wil je dit weten?

Mexxuna schreef:Aldewereld schreef:Waarom wil je dit weten?
Ik ben op zoek naar een AVS-hengst om mijn 10 jarige haflingermerrie te laten dekken..
Ik vind Basgier echt een super gave hengst, weten jullie meer over hem?
Verbeter punten van mijn merrie zijn:
-meer schoft
-langer voorbeen
-ruimer in gang
Ik heb altijd al een Haflo willen fokken, en van het voorjaar gaat het dan eindelijk gebeuren.
Ik wil Luna liever niet kruisen met een schimmelhengst.
), en ze toont erg mooi onder het zadel!
sherif schreef:even off topic: Mexxuna@ wat een prachtige Haflinger heb je zeg (heb even in je profiel gespiekt), en ze toont erg mooi onder het zadel!

Kowloon1 schreef:Wat een prachtige haf heb je idd!
Alleen beetje zonde van zijn manen nu
Wordt vast een mooie kruising.
Om echt door te gaan in de sport zou ik voor Krimh gaan, prachtige sporthengst!

KimH schreef:Waarom liever geen schimmelhengst?
jeske333 schreef:Maar ik dacht dat de kleur van een haflinger ook dominant was?? En een schimmel ook... dat zal zeker iets aparts worden...

ben benieuwd!
CtjeLief schreef:een schimmel fokt niet perse schimmel, en een haflinger ook niet 100% haflo kleur.. (al is de haflo kleur wel dominanter)
elmo1 schreef:Basgier heeft al een Haflinger merrie gedekt, er is een mooi zwart veulen uit geboren, ik dacht dat er een foto op www.sibasni.com staat.
Succes met je zoektocht, op www.arabischevolbloeden.com kan je meer over hengsten te weten komen, kijk ook eens op de site van Arabian Fantasie, zij hebben ook een aantal goedgekeurde dekhengsten staan, zeker aan te bevelen zijn de hengsten van Jan Calis van Zenith Arabians
groet Karen