Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) Mazzel-meid schreef:Ik heb er een stuk of 4/5 gezien.
Een hele mooie ruin, stond helemaal vooraan. Rond de 1.50, en flink behang.
Mariska_28 schreef:Mazzel-meid schreef:Ik heb er een stuk of 4/5 gezien.
Een hele mooie ruin, stond helemaal vooraan. Rond de 1.50, en flink behang.
Dat zal die chester dan wel geweest zijn. Op ZL markt viel hij ook op door zijn maat en behang..
desillies schreef:ik heb in tegenstelling tot de rest minimaal 14 tinkers gezien!!
2 ervan had ik wel willen kopen,maar die waren al verkocht!
Tinkermuts schreef:ik heb ook z'on 15 tinkers gezien waarvan ik zeker was dat het tinkers waren, wij waren er om half zes, altijd zo vroeg, eerst ff paardjes kwijlen en daarna spulletjes kopen, kanters was er ook met 1 tink en had er een paar gekocht, leuke blauwe en een vos.
)
Tinkermuts, dat halster heb ik poosje geleden ook voor mijn dames gekocht. Is er een topic over hier bij bokt. Vinden ze dat halster echt voor een pennie meisje met een shetlander. Hihihi. Ik ben 43 jaar en een penniemeisje, jippie. Hoe gekker hoe mooier. Sorry beetje offtopic maar moest even reageren.
ginger18 schreef:Ow was dat chester. Die heb ik ook gezien, maar er stond een grote s op zijn kont en ik hoorde dat ze dan naar het buitenland gaan en waarschijnlijk voor de slacht. Niet de leukste manier, maar misschien dan toch rust voor chester. En verder nog een mooie vos tinker gezien en een hele leuke fjord gekruist met een tinker. Verder niet echt iets bijzonders aan tinkers. Oja ook nog een leuke zwartbonte (die liep heel de tijd rond met een tuig op, maar was al vrij vroeg weg). Alleen misste hij 1 oog.
Tinkermuts schreef:ik heb ook z'on 15 tinkers gezien waarvan ik zeker was dat het tinkers waren, wij waren er om half zes, altijd zo vroeg, eerst ff paardjes kwijlen en daarna spulletjes kopen, kanters was er ook met 1 tink en had er een paar gekocht, leuke blauwe en een vos.

ginger18 schreef:tja ik weet het ook niet zeker. Maar heb het nagevraagd waar die s voor stond en hij zei dat ze dan naar het buitenland gaan en daarvan gaan er 9 van de 10 naar de slacht. Maar het kan heel goed dat dit niet klopte.
@KootMiraDrum wat bedoel je met die reactie?
Nikita_1995 schreef:Ja, maar als paarden genummerd zijn, zijn ze waarschijnlijk massaal opgekocht en gaan ze helaas meestal naar Italië, dus de slacht.....
Dank voor jullie verhalen trouwens !!