Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ze hebben in mijn ogen veel meer karakter dan de kwpn. Als ze hun dag niet hebben laten ze dat goed merken, rijden wil ook vaak minder dan.
Lisette schreef:Sinds we Andalusiers hebben kan ik niet meer op een KWPN-er rijden. Misschien ligt dit aan het paard dat we hebben en hebben gehad. Maar die lopen allemaal automatisch, bokken/steigeren niet en zitten ook nog eens geweldig lekker door.

Lielle schreef:ben toevallig hier dus zal wat tegengas geven. KWPN-er, alleen al omdat mijn ambitie in het springen en de cross ligt
hoewel ik ook met een Flemmingh cross
Maar ik zal mijn KWPN-ers niet op de renbaan zal uitbrengen, en zo zal ik ook geen Anda (Fries, Fjord, vul maar verder in) kopen om mee te gaan springen of crossen. Er zullen ongetwijfeld uitzonderingen zijn, maar die moet je dan maar net treffen.
zij en een anda soeske schreef:Ikke welZe hebben in mijn ogen veel meer karakter dan de kwpn. Als ze hun dag niet hebben laten ze dat goed merken, rijden wil ook vaak minder dan.

Cyrina schreef:He das Andele brenninkmeijer, of niet?
Ik heb haar en Marismeno op de keuring gezien. Wat kan die lopen!!! Die gaat hier in Nederland wel laten zijn dat de vooroordelen hier in Nederland over andalusiers ongegrond zijn.
Ik ga Marismeno zeker een keer gebruiken voor 1 van onze PRE merries. !!
't zijn idd allemaal super paardjes die ze heeft. voor meer foto's kan je kijken op andalusiers.com
soeske schreef:He elianne, dan woon je vlakbij me denk ik