El-Beauty nakomenlingen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nann__

El-Beauty nakomenlingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 13:58

Mijn paard is een dochter van El-Beauty. Zijn hier nog meer paarden die een nakomeling zijn van El-Beauty? Foto's graag Cheese! Haha! wil wel is weten hoe de familie van mijn paardje eruit ziet Knipoog

Afbeelding

Halster was alleen voor foto Knipoog

Picassox

Re: El-Beauty nakomenlingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 13:59

Elmiran & Zillahx hebben samen een El Beauty nakomeling. Knipoog
Zie hun profielen. Lachen

Vadisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 14:15

ik heb een kleindochter van El beauty
Afbeelding

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 14:15

Ah wat een schatje Knipoog Leuk paardje ! Wat doe je ermee? Dresuur/springen ?

Vadisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 14:17

Ik zelf rij er niet meer mee (heel af en toe voor de lol). Haar verzorgster rijdt voornamelijk dressuur.

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 14:18

Oke leuk ! Haha! Kan ze springen? of niet?

Vadisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 14:22

Ze kan het wel maar ze vind weigeren op wedstrijden ook erg leuk! Wat voor het zelfvertrouwen niet ten goede komt. Ze springt er B mee en M2 dressuur

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 14:24

Leuk ! ik ben nog bezig met springen, ze doet het nu tenminste al. Ik wil op springles met haar. Hoe oud is je paardje?

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 14:27

Vadisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 14:30

Ze is negen (zelf gefokt, zelf beleerd).

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 14:31

Wat een mooierd zeg ! Haha!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 15:14

Die pony van Elmiran springt pas hoog! Bloos!

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 15:38

Wij hebben ook een klein dochter van El Beauty, van Eagle.
Het is een Keur, prestatie sport merrie.

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 21:23

Picassox schreef:
Die pony van Elmiran springt pas hoog! Bloos!

Ja dat zag ik ook in haar profiel Haha! Deed mijn paardje dat ook maar

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:37

Miran sprong idd wel hoog. Omdat ze nu wat ouder is en haar longen slechter zijn rijd ik nu t meest dressuurmatig. Haar dochter Merel (staat ook in m'n profiel en anders wel bij zillahx) was ook gek op springen.

Hoe zijn die van jullie? wij kregen Miran toen we 11, en 12 waren ongev.
we hadden er echt veel problemen mee, is echt geen beginners pony, en nu nog steeds niet. Heb zo vaak gezegd dat ik haar niet meer wilde en er mee wilde kappen. T is nog steeds echt een moeilijke pony. Als je iets van haar wil moet je er ook echt voor vechten maar als ze door heeft dat je haar aan kan en er niet bang van wordt wat ze doet is het echt een super pony die voor je wil werken. Bij de vorige eigenaar heeft ze Mdress, M springen, en L cross gelopen. Bij ons ook ongeveer op M niveau gesprongen maar geen wedstrijden, en ongeveer op L niveau dressuur omdat ik er zelf een hekel aan had dus echt veel heb ik er niet mee geprobeerd.
Heb haar vandaag weer voor t eerst gereden, in juli was de laatste keer maar toen had ze echt last van haar longen door de warmte.
Ging er vandaag dus weer op omdat ze 5 nov mee gaat met een boktrit.
Clown ze is weer helemaal de oude. Zat er nog geen seconde op of ze begon me alweer uit te proberen. Ze is er vaak vandoor gevlogen...dan wilde ik van hand veranderen, en ineens zag ze m'n moeder.. toen ging ze dus in een harde galop (bokkend Clown ) richting de ingang. of als ik op de lange zijde richting ingang rijd er snel vandoor proberen te gaan. Wordt er niet bang van ofzo (vroeger misschien wel). Op t laatst had ik haar wel goed aan t lopen. Ga haar deze week weer elke dag (kort) rijden.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:38

Miran heeft als veulentje vaak eerste premies gehaald. Toen ze wat ouder werd is ze stermerrie geworden. Helaas had haar vorige eigenaar het te druk en stopte ze er mee Verdrietig

toen we haar kochten wisten we niet dat ze chronisch bronchitus had, het kwam pas na een paar maanden tevoorschijn en toen waren wij al helemaal weg van d'r dus ging ze ook niet meer weg.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:42

hebben die van jullie dat ook? dat als er iemand op zit die een beetje bang of zenuwachtig is dat je pony erop gaat reageren?
Ik heb een hele tijd terug een nare ervaring opgedaan met buiten rijden, ging een beetje fout dus steeds als ik de weg over ging (voor les) dan dacht ik bij iedere auto...als ze er maar niet van schrikt, en dan ging het dus ook fout. M'n zusje stapte er dan zo op en er was niks meer aan de hand. Vreemde mensen gaat ze ook altijd uitproberen. Als er een beginner op zit (zet er niet zomaar iedereen op hoor maar b.v kinderen van kennissen die graag een keer een rondje erop willen) doet ze extra voorzichtig.

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 22:16

Mijne kreeg ik pas toen ze 3 was. Nu is ze 9.
toen me ouders haar kochten, kwamen we eerst kijken voor een ander paardje. Maar die was te zenuwachtig. De boks naast dat paardje stond dus mijn schoonheid! Maar zij stond nog niet zo heel lang op stal, ze stond het hele jaar buiten. Totdat ze droes had en wel naar binnen moest.Toen ik bij haar ging kijken klikte het al een stuk beter. Lekker geknuffeld en kusjes gegeven. Toen ging ik haar borstelen en hebben we nog lekker geknuffeld. Daarna nog een paar keer daar gaan kijken enzo. Toen hadden we haar gekocht Haha! .
Maar ze was nog niet ingereden, dus dat hebben wij zelf gedaan. Een half jaar heeft ze in Maastricht gestaan om haar door te rijden want ze was echt moeilijk !! Absoluut niet de makelijkste Slapen
Daarna heb ik dresuurles gehad. Je moest is weten hoevaak ik alle hoeken van die bak gezien heb! Elke keer weer, toen wou me moeder haar weer verkopen. Ik was toen nog zo'n klein ettertje van 9 of 10 . En dat paard was gewoon onwijs sterk. Maar gelukkig hebben we dat niet gedaan Haha! .
Het gaat pas sinds een jaar echt goed. Alsnog is ze niet de makelijkste hoor Knipoog Ik denk niet dat ze dat ooit is word. Zit in de familie denk Clown
Nu ben ik druk bezig met dresuur. Ik hoop dat ze net zo goed kan springen als de jouwe. Ik ben er wel mee bezig hoor , springen. Dat vind ik echt leuk. Soms nemen we ook wel is een sprongetje, maar ik denk dat mijne meer een dresuur paard is. Maar ik hoop dat dat nog verandert Tong uitsteken Pff eindelijk klaar met typen wat een lang verhaal Dromen

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:22

Wij hebben een veulen gefokt van el-beaty..echt een schatje Lovers maar ik had al een C pony en mijn broertje wou niet gaan rijde..(had die maar eerder bedacht dat die het wel wou..) we hebben hem verkocht naar provincie zeeland Ja maar het contact is verwaterd en ik zou toch wel heel graag willen weten hoe het met hem gaat..
hij heet: el sombrero..dus als iemand iets weet Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 17:48

Ja ik heb een El Beauty. De mijne heet [Paard].
Voor foto's en meer info moet je even in mijn profiel kijken Knipoog ben nu even te lam om foto's te uploaden.

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-06 10:28

[gast1122] schreef:
Ja ik heb een El Beauty. De mijne heet El Dango.
Voor foto's en meer info moet je even in mijn profiel kijken Knipoog ben nu even te lam om foto's te uploaden.

Echt mooi paardje heb jij ! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 11:18

Haha dankjewel Haha!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 02:04

Ik heb een kleinzoon van el beauty hij is 13 en is 1.61 hoog zeer eigenwijs paardje met veel karakter.

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 17:56

mijn pony is een verre afstammeling van El-Beauty:) ((overgrootopa ofsow:P))

MeMar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 20:50

Ik heb een merrie gehad die van El Beauty afstamde, de vader was E-boy (NPA STB), een leuke merrie. Maar met karakter, ze kon super springen en dressuur lopen. Ze kon goed springen, maar als ze een keer niet uit kwam voor de hindernis, was haar vertrouwen even weg, en moest ik de hindernis weer even laag zetten.
Maar ze had wat in de rug waardoor ze haar nek omklapte bij dressuur, en ze had een losse knie. Was niet echt ideaal voor de sport, springen kon ze wel gewoon.

Maar ze is naar België gegaan en nu naar Franrijk als het goed is, voor de springsport. Of kent iemand Wendy???
Vos merrie met kolletje, 2 witte beentjes voor en achter op haar linkerachterbeen een wildvlees plekje, door prikkeldraad ooit verwondt,
D-pony :1.46m. Geboren op: 30-03-1995