Ik heb een harcos ster sport(spr)merrie gekend. Een stug dier, dressuurmatig haast niet te rijden, stond dan recht omhoog. Maar is wel Z springen geworden. en is uiteindelijk de fokkerij ingegaan.
hallo. ik ken 2 nakomelingen van harcos. 1 is inmiddels verkocht dat was een zwarte merrie. kon heel goed springen maar een merrie die snel gestrest werd. de andere is een bruine ruin hij is 8 jaar en z springen. zeer lief paard.kan alles zpringen maar hij vind het niet erg om er een balk af te springen zeg maar.maar wel een 10 voor zijn eerlijke karakter
Ik heb een nakomeling van Harcos gehad. Dat was geen fijn dier. Zogauw je haar aan het werk wou zetten kwam ze in protest. (lees: rechtovereind komen en enorm hoog bokken) Voor foto's kun je in mijn profiel kijken, bij de naam Unika. Ik zal nog wat oude topics over Harcos voor je opzoeken. viewtopic.php?f=22&t=524500&hilit= viewtopic.php?f=22&t=410893&st=0&sk=t&sd=a
Harcos staat inderdaad bekend om het feit dat hij geen makkelijke paarden fokt. Mijn paard is niet altijd even makkelijk. Hij is vooral heel sterk en kan best gemeen bokken, maar echt gemeen is hij niet.
Ik ken 2 Harcos nakomelingen. Een merrie en een ruin. Beide geen makkelijke paarden. De ruin die ik ken is M1 dressuur en kan enorm goed springen. Maar het is wel een vreselijk sterk paard. De merrie die ik ken kon ook vreselijk bokken.
Ik rij ook een Harcos in het L springen. Het was geen makkelijk paard toen ik hem begon te rijden. het paard is niet van mij zelf, maar Sandor v. Harcos heeft al heel veel mee gemaakt in zijn leven daar door was het geen makkelijk paard om me om te gaan. Sinds dat ik hem nu rijdt is het een knuffel paardje geworden..! en luisterd heel goed naar mij.
Wij hebben ook een Harcos hengst uit een Bredero merrie. Erg leuk paard, eerlijk te rijden en kan goed springen en bewegen. Hij stata op onze website: http://www.handelsstalhuubvandinther.nl
Ik heb ook een Harcos merrie mijne komt ook uit de bredero stam springen gaat prima, dressuur wat minder mijne is ook niet altijd de makkelijkste... maar eerlijk is ze wel.
De merrie waar ik het over had is niet ster sport (spr), maar keur sport(spr) Is een harcos x bredero x Heemraad merrie.
amen
Geplaatst: 13-12-11 15:03
ik heb een 11 jarige harcos, super dier, wil enorm voor je werken.....kan goed bewegen, beetje klassiek type, met grote kop...maar wle heel symphatiek....
harcos x bredero x zelhem...
ben er echt super blij mee....
iemand fotos van zijn of haar harcos??
dit is die van mij
lindaeen
Geplaatst: 30-12-11 23:48
Moeder Rel-Utopia (v Harcos) met hengstveulen van Arco aan de voet in 2010. Ik probeer een filmpje te plaatsen maar lukt nog niet zo goed helaas.