rubiquil nakomelingen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

iTequilai

rubiquil nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-06 19:04

hallo allemaal.

ik heb een rubiquil nakomeling en het leek om jullie paarden op een foto te zien. misschien is hier al eens een topic over geweest maar die kon ik niet vinden.

hier een foto van ruby's tequila:

Afbeelding
ze is 6 jaar en ik mag Z met dr starten maar daar w8 ik nog even mee.

en misschien kunnen we het ook over karakter eigenschappen hebben?

Pipi

Re: rubiquil nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 19:43

Ik heb een Rubiquil veulentje gehad,zelf gefokt uit een Ulft merrie.
Zennie was mijn grote trots en liefde Lovers ,zo superstoer,mega lief en waanzinnig knap(hihi),met echt goede bewegingen.
We hadden grote verwachtingen van hem.
Helaas kreeg hij op bijna 1 jarige leeftijd wobbler en heb ik hem 3 weken later moeten laten inslapen,toen was hij net 1 jaar.
Dit was vorig jaar.
Nog steeds kan ik eigenlijk niks lezen of zien van Rubiquil en zijn nakomelingen,het doet nog steeds zoveel pijn....
Er staan wat foto's in mijn profiel,bij interesse kan je even kijken Knipoog

iTequilai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-06 19:56

oh wat erg! wel een mooite was het. leek niet erg op die van mij. maar op stal bij ons staat ook een eigenfok rubiquil vos die er erg op lijkt. wil je misschien nog een keer een rubiquil fokken?

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 20:01

Helaas heb ik toen Zennie 4 mnd was,zijn moeder moeten laten inslapen.
Dus ik heb nu geen geschikte merrie meer.(Ik heb nu een fries).
Anders had ik zeker nog een keer met Rubi gedekt.
Hij geeft een super karakter door en bijna allemaal hebben ze goede tot zeer goede bewegingen.

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 01:18

Wij hebben een Rubiquil x Elcorona gefokt en wel een merrieveulen, wij hebben haar verkocht als veulen met de afspraak dat wij haar op 3-jarige en 4-jarige leeftijd mogen dekken en natuurlijk het veulen voor ons.
Dit veulen heeft voor een deel hetzelfde bloed als Ollright dus zeker interessant en dan nog wel uit een Elite-merrie dus gezondheid voorop.

Doordat we haar verkocht hebben zijn er geen foto´s voorhanden maar geloof me maar het is een interessante die als ze gezond blijft iets zal laten zien in de toekomst.

livvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 15:35

Wat grappig, ik las net je profiel even omdat ik de naam Ruby's Tequila ken van de startlijsten.. volgens mij moet ik wel eens tegen jou rijden in het M2.

Maar over Rubiquil. Ik rijd op dit moment een vierjarige genaamd Veriquil. Hij is nu een maand of 5 onder het zadel en erg leergierig en werkwillig. Toevallig gisteren voor het eerst naar buiten geweest, gelijk naar het strand en hij gaf geen kik. Hij raakte zelfs niet in paniek toen er een vlieger naast hem neerstortte! In de omgang is hij nog wel eens lomp, maar qua karakter zit er geen greintje kwaad in.
Er staat een foto van hem in mijn profiel.

iTequilai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 17:33

livvy schreef:
Wat grappig, ik las net je profiel even omdat ik de naam Ruby's Tequila ken van de startlijsten.. volgens mij moet ik wel eens tegen jou rijden in het M2.

Maar over Rubiquil. Ik rijd op dit moment een vierjarige genaamd Veriquil. Hij is nu een maand of 5 onder het zadel en erg leergierig en werkwillig. Toevallig gisteren voor het eerst naar buiten geweest, gelijk naar het strand en hij gaf geen kik. Hij raakte zelfs niet in paniek toen er een vlieger naast hem neerstortte! In de omgang is hij nog wel eens lomp, maar qua karakter zit er geen greintje kwaad in.
Er staat een foto van hem in mijn profiel.

oohja ik ken jou wel. jij rijd op james bond. doe je ook mee aan de zeeuwe kampioenschappen in heikant? leuk dat je ook nog een rubiquil rijd!!

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 07:51

Hé, ik wist helemaal niet dat jij ook op bokt zit ( we hebben elkaar wel eens aan de lijn gehad, bij wedstrijden in Kapelle ).

Wij hebben een nu driejarige Rubiquil op stal staan, uit een Rubinstein merrie. Heel lief beestje, erg heet, maar dat is moeders ook. Ze is wel heel braaf, ze konden er zo mee wegrijden bij het inrijden.
Maar ik vind die van jou een stuk leuker, die heeft veel meer body!

livvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 09:25

iTequilai schreef:
oohja ik ken jou wel. jij rijd op james bond. doe je ook mee aan de zeeuwe kampioenschappen in heikant? leuk dat je ook nog een rubiquil rijd!!

Nee, ik doe niet mee in Heikant. James is nogal bang in die hal (het is een watje Bloos) en dan eindig ik toch maar onderaan en daar is het net iets te ver rijden voor. Ik doe dit weekend mee in Westkapelle.

erleyne schreef:
Wij hebben een nu driejarige Rubiquil op stal staan, uit een Rubinstein merrie. Heel lief beestje, erg heet, maar dat is moeders ook. Ze is wel heel braaf, ze konden er zo mee wegrijden bij het inrijden.

Misschien zijn Rubiquils wel laat rijp. Degene die ik rijd was als driejarige net 1.60 en heel erg rank. Nu als vierjarige is hij al 1.66 en hij begint steeds meer uit te zwaren.

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 17:10

op de startlijst voor komende zaterdag (Heikant) staan er genoeg afstammelingen van Rubiquil!
Ik doe trouwens ook mee in de m2(ff off topic)
Kan ik Ruby's Tequila "live "zien!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 17:12

Hey, jij start toch ook wel eens in Renesse?

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 17:15

Wij hebben dit jaar gefokt met Rubiquil en verwachten het veulen op 1 april volgend jaar. Ben heel benieuwd wat er uit komt! Ja

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 19:23

Sammie schreef:
Hey, jij start toch ook wel eens in Renesse?

jep!!!!

iTequilai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-06 21:58

erleyne schreef:
Hé, ik wist helemaal niet dat jij ook op bokt zit ( we hebben elkaar wel eens aan de lijn gehad, bij wedstrijden in Kapelle ).

ik zit ook nog maar kort op bokt. ik heb even op je profiel gekeken en ik heb je idd wel eens gezien. denk dat die van jou ook wel meer body krijgt hr!!

livvy schreef:
iTequilai schreef:

Nee, ik doe niet mee in Heikant. James is nogal bang in die hal (het is een watje Bloos) en dan eindig ik toch maar onderaan en daar is het net iets te ver rijden voor. Ik doe dit weekend mee in Westkapelle.

ik ben nog nooit in heikant geweest hopen dat tequila daar geen spoken ziet!

erleyne schreef:

erleyne schreef:

Misschien zijn Rubiquils wel laat rijp. Degene die ik rijd was als driejarige net 1.60 en heel erg rank. Nu als vierjarige is hij al 1.66 en hij begint steeds meer uit te zwaren.

heb je misschien een foto?

peetje82 schreef:
op de startlijst voor komende zaterdag (Heikant) staan er genoeg afstammelingen van Rubiquil!
Ik doe trouwens ook mee in de m2(ff off topic)
Kan ik Ruby's Tequila "live "zien!

op welke paard rijd jij dan? kom je van deze kant of niet?

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 15:46

neem aan dat de laatste vraag voor mij bedoeld is?
Ik rij met Teredie in de M2, 6 jarige Metall merrie.
Rij voor de Oranjeruiters in Axel.
Maar aangezien mn paarden nog geen 5 min van de tunnel vandaan staan,dus voor mij heel makkelijk om "jullie kant"op te komen!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 15:55

Haha, grappig ik herken al die namen van de startlijsten van renesse.

On topic. M'n merrie heeft ook een rubiquil veulen gehad, helaas is deze maar 4mnd mogen worden. (gebroken heup)

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 15:58

ken ik jou dan ook Sammie?

iTequilai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 17:55

peetje82 schreef:
neem aan dat de laatste vraag voor mij bedoeld is?
Ik rij met Teredie in de M2, 6 jarige Metall merrie.
Rij voor de Oranjeruiters in Axel.
Maar aangezien mn paarden nog geen 5 min van de tunnel vandaan staan,dus voor mij heel makkelijk om "jullie kant"op te komen!

oohja dat is handig dat je dicht bij de tunnel woont! ik heb je volgens mij nog niet zien rijden. rijd je al lang M2?

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 18:12

Met Remboley heb ik in de Z2 gereden, met Trees heb ik nu zo'n elf proeven gereden, dus pak ong 6/7 wedstrijden!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 14:03

peetje82 schreef:
ken ik jou dan ook Sammie?

Haha, nee ik denk het niet. Ik start wel regelmatige op Grol, maar niet in het M2. Ik kijk altijd de startlijsten in alle klassen.

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 19:33

welke klasse start je dan?

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 19:45

tot morgen in Heikant!

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:57

Tequila, proficiat met je derde plaats!

iTequilai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 22:46

peetje82 schreef:
Tequila, proficiat met je derde plaats!

heet jij petra? want als ik het goed heb was jij 2e dan hé? gefeliciteerd!had jij die blauwe cap op?

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 23:23

tyrza hier op bokt heeft met rubiquil gedekt.
misschien dat jullie haar moeten pb'n